۰
یادداشت تفتان ما:

فرهنگ و تفکر بسیجی عزت آفرین و در جامعه سرنوشت ساز است

بسیج و فرهنگ زیبای بسیجی برای کشور اسلامی و ملت بزرگ ایران افتخار و عظمت به ارمغان آورده و همچنان این فرهنگ در ایران و دنیا عزت آفرین و در جامعه سرنوشت ساز است.
فرهنگ و تفکر بسیجی عزت آفرین و در جامعه سرنوشت ساز است
به گزارش تفتان ما، شجره طیبه بسیج در ایران اسلامی قطور و پر ثمر بوده و ثمرات آن امروزه در دنیا منتشر گشته و به جوامع مقاومت و ایثار را هدیه می کند. بسیج و فرهنگ و تفکر بسیجی بعنوان یک ارزش و نماد در دنیا معرفی شده و ملتها با تاسی از فرهنگ بسیج توانسته اند در مقابل ظلم و ستم ظالمان ایستادگی کنند.
حضور بسیجیان دلاور در عرصه های جنگ و دفاع از ارشهای اسلامی، انقلابی و خاک میهن در دوران هشت سال جنگ تحمیلی و بعد از آن و حضور مقتدرانه در عرصه های علمی، فرهنگی، جهادی، سیاسی و اجتماعی قابل تحسین و امید بخش بوده که ملت ایران از این موضوع احساس شادمانی و شعف دارند.
بسیجیان در داخل و خارج از کشور توانسته اند ظرفیت های بارز خود را بخوبی نشان دهند.
آنچه در شرایط کنونی کشور ما را بیمه کرده و حضور ایران اسلامی را در دنیا مقتدر و با عظمت نشان می دهد همین حضور بسیجیان در صحنه است.
مشارکت بسیجیان در اردوهای جهادی، علمی، خدمت رسانی به محرومان و سازندگی برای مردم ما نشاط آفرین بوده و همچنان توسعه، رشد و آبادانی را به جامعه ایرانی هدیه می کند.
حضور بسیج در کنار ملت و دولت به پایداری، استحکام و ابهت کشور کمک کرده و در بیش از سه دهه فعالیت بسیج نقش آن در عرصه های مختلف و بویژه جبهه های مقاومت و ایثار پر رنگ بوده که همین عامل سبب شکست خوردن برنامه های دشمنان گردیده و تحریم و فشارهای سرسختانه سران آمریکایی و غرب بی اثر مانده است.
امروز بسیج منحصر به داخل کشور نبوده و دیدی فراملی و فرا منطقه ای و جهانی دارد لذا اقتدار و عظمت بسیج و تفکر و فرهنگ بسیجی توانسته در دلهای مردم دنیا پرجاذبه و امیدآفرین باشد.
دفاع از اسلام و ارزشهای والای اسلامی و انسانی، ایثار، گذشت، فداکاری، داشتن روحیه جهادی برای کار و خدمت از ویژگی ها، برجستگی و شاخصهای بسیج و فرهنگ زیبای بسیجی است.
گرامی داشت هفته بسیج در راستای تبئین ارزشهای اسلامی و دینی و تقویت روحیه مشارکت، وحدت و همدلی بوده و در این هفته با اجرای با شکوه و حماسی ویژه برنامه ها در ابعاد مختلف فرهنگی، ورزشی، هنری و غیره عظمت بسیج به نمایش در می آید.
نویسنده: محمدامین میربلوچزهی، خبرنگار
انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۲۳
کد مطلب: 435499
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *