۰
تعامل بسیج و پزشکان/ کمک به حفظ و تامین سلامت افراد جامعه

نشست اعضای کارگروه سلامت بسیج جامعه پزشکی شهرستان خاش برگزار شد

نخستین نشست اعضای کارگروه تخصصی سلامت بسیج جامعه پزشکی با حضور سرهنگ فضلی فرمانده سپاه خاش، سرهنگ ابراهیم زاده جانشین فرمانده سپاه، دکتر خاشی رئیس مرکز بهداشت و نائب رییس کارگروه سلامت بسیج جامعه پزشکی و جمعی از مدیران و مسئولین متولی امر سلامت شهرستان برگزار گردید.
نشست اعضای کارگروه سلامت بسیج جامعه پزشکی شهرستان خاش برگزار شد
به گزارش تفتان ما، سرهنگ حسن فضلی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان خاش در این نشست گفت: کارگروه سلامت بسیج جامعه پزشکی با هدف حل معضلات اجتماعی، کمک به سلامت جامعه و کمک به دستگاه های حوزه سلامت تشکیل می شود و امیدواریم که بتوانیم با کمک دستگاه های متولی در حل مشکلات سلامت اجتماعی جامعه گام برداریم.

سرهنگ ابراهیم زاده نیز ضمن تشریح اهداف تشکیل این کارگروه استفاده از فرصت های موجود در سطح شهرستان برای ایجاد اشتغال و درآمدزایی برپایه اقتصاد مقاومتی دانست.

دکتر منصور خاشی رئیس مرکز بهداشت شهرستان خاش نیز با قدردانی از همکاری سپاه و بسیج  در جهت ارتقای شاخصهای خدمات در حوزه سلامت شهرستان و بیان اهمیت استفاده از توان فکری و ایده های بسیج در تحقق برنامه های حوزه سلامت تصریح نمود: شبکه بهداشت و درمان نیز در راه نیل به اهداف اقتصاد مقاومتی و تحقق شعار امسال اقدام و عمل  تلاش خواهد نمود و در این کارگروه نیز پس از مطرح شدن مشکلات و پیگیری مطالبات مردمی در حوزه سلامت این مسائل را به طور جدی دنبال نموده، در صورت عدم رفع متناسب با ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان و با همکاری همکارانمان در بسیج برنامه ریزی و برطرف خواهد شد.

در این جلسه در خصوص کاشت گیاهان دارویی در منطقه، از بین بردن فضای نامناسب برخی نقاط شهر از جهت فاضلاب های شهری و استفاده از نیروهای بسیجی در جهت آموزش شهروندان برای دفع بهداشتی فاضلاب بحث و تبادل نظر شد.
انتهاي پيام/
پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب: 435500
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *