۰
پایانی بر ظلم و جنایتهای سران آمریکایی/

امام جمعه خاش: زمینه نابودی آمریکا با انتخاب ترامپ نزدیک شد

امام جمعه شهرستان خاش گفت: طرح نابودی آمریکای جهان خوار با انتخاب ترامپ بعنوان رئیس جمهور این کشور تدوین شد لذا نابودی آن نزدیک و دست یافتنی است.
 امام جمعه خاش: زمینه نابودی آمریکا با انتخاب ترامپ نزدیک شد
به گزارش تفتان ما، حجت الاسلام محمدحسین میری در خطبه های این هفته نماز جمعه افزود: سرنوشتی شوم در انتظار سران جنایتکار آمریکایی است که این امر با انتخاب ترامپ دور از پیش بینی ها نیست.

وی وضع کردن تحریم ها علیه کشور و ملت بزرگ ایران به مدت ده سال دیگر را ناشی از شیطان صفتی آمریکایی ها دانست و اظهار کرد: جنایتکاران غربی و سران آمریکایی و صهیونیستی نمی دانند که مردم ما بسیجی وار مقابل تحریم ها و فشارهای دشوار در 37 سال عمر با برکت نظام ایستاده اند و اجازه نمی دهند که کمترین کمبود و ضعفی متوجه کشور شود.

امام جمعه خاش با گرامی داشت هفته بسیج گفت: بسیج در جامعه متمدن و توسعه یافته ایرانی مظهر شکوه و عظمت، همت و کوشش، ولایتمداری و عزتمندی، ایثار و گذشت، مهربانی و خدمت است.

حجت الاسلام میری از شهید خزایی بعنوان اسوه شهامت و شجاعت و همیشه در صحنه بودن یاد کرد و افزود: این شهید والا مقام با ولایتمداری و عشق به اسلام و میهن خود را وقف خدمت به محرومان کرد و در عرصه رسانه توانست زبان گویای مظلومان باشد.

وی همچنین از اربعین بعنوان نماد یکپارچه وحدت در دنیای اسلام یاد کرد و اظهار کرد: این ایام در کشورمان تاریخی و سراسر افتخار و عزت و شکوه و عظمت است.
انتهای پیام/
جمعه ۲۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۱۸
کد مطلب: 435501
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *