۰
دوشنبه آینده لحظه ای ماندگار برای مردمان ولایتمدار خاش ثبت می شود؛

شهیدان گمنام در خاش آرام می گیرند/ خاک بخش نوک آباد به وجود دو شهید گلگون کفن عطرآگین می شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان خاش گفت: خاک سرزمین مردمان ولایتمدار خاش به وجود مقدس دو شهید گلگون کفن مزین و عطرآگین می شود و یادگاران دفاع مقدس در شهر نوک آباد خاش آرام می گیرند.
شهیدان گمنام در خاش آرام می گیرند/ خاک بخش نوک آباد به وجود دو شهید گلگون کفن عطرآگین می شود
به گزارش تفتان ما، سرهنگ پاسدار حسن فضلی در نشست هماهنگی اجرای برنامه های تشییع و خاکسپاری شهیدان گمنام در شهر نوک آباد خاش، اظهار كرد: جای بسی افتخار و شعف است که شهیدان این منطقه را برگزیده و میزبانی مردمان خوب این دیار با برکت را به جاهای دیگر ترجیح داده اند و هم اینک به واسطه وجود با عظمت شهیدان آثار خیر و رحمت در جامعه نمایان است.

وی بيان كرد: مردم خاش و نوک آباد از مدتها قبل خود را برای استقبال از شهیدان والا مقام آماده کرده اند و برای ورود لاله های وطن به این منطقه لحظه شماری می کنند.

سرهنگ فضلی ادامه داد: شهیدان در جامعه اسلامی ایران مایه عزت و سرافرازی و رحمت و امید هستند و قطعا با آمدن خود به منطقه امید و نشاط و برکت را به مردمان هدیه می کنند.
 


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاش تصريح کرد: روز دوشنبه و همزمان با رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) آئین تشییع و خاکسپاری شهیدان در شهر نوک آباد انجام می شود.

محمداکبر چاکرزهی فرماندار خاش هم گفت: آمادگی لازم برای استقبال از شهیدان در این منطقه وجود دارد و از مدتها قبل تدابیر لازم برای میزبانی از شهیدان در شهر نوک آباد اندیشیده شده است.
 


وی اظهار كرد: همه دستگاهها و نهادها و اقشار مختلف مردم در روز ورود شهیدان گمنام به منطقه حضوری گسترده خواهند داشت و حماسه ای بزرگ و در شان شهیدان خلق می کنند.
 
همچنين در ادامه؛ یادواره شهید مهیم ریگی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با حضور فرماندار خاش و مقامات محلی در شیرآباد گوهرکوه بخش نوک آباد این شهرستان برگزار شد.
 

انتهای پیام/
چهارشنبه ۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۱۹
کد مطلب: 435504
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *