۰
مدیر مسئول پايگاه خبري تحليلي تفتان ما؛

صداقت، امانت داري و تعهداخلاقي از شاخص هاي مهم خبرنگاري است/ پايگاه خبري تفتان ما، سايتي وظيفه شناس و موقعيت شناس است

مدیر مسئول پايگاه خبري تحليلي تفتان ما گفت: شجاعت، صداقت، امانت داري، تعهد اخلاقي، پايبندي به كار، مسئوليت پذيري و دلسوزي از شاخص ها و ويژگي هاي كار خبرنگاري و در حقيقت خبرنگاري يك امانت الهي است.
صداقت، امانت داري و تعهداخلاقي از شاخص هاي مهم خبرنگاري است/ پايگاه خبري تفتان ما، سايتي وظيفه شناس و موقعيت شناس است
به گزارش تفتان ما، علیرضا هاشمی فر در نشست هم اندیشی اعضای هیئت تحریریه پايگاه خبري تحليلي تفتان ما با شماری از شهروندان و دانشگاهیان خاش كه در محل دفتر اين سايت برگزار شد، با مهم برشمردن کار خبر و اطلاع رسانی و گزارش نویسی، اظهار كرد: خبرنگاری عشق می خواهد و دلبسته به کار؛ زیرا عاشقان واقعی کار و خدمت خود را وقف مردم و جامعه کرده و در راه تامین اهداف اسلام و وطن و رفاه شهروندان هزینه می کنند.
 
وي افزود: دلسوزی و پشتکار خبرنگاران سبب رفع مشکلات و دغدغه های افراد جامعه می گردد و ارزش کار خبر و خبرنگاری در این است که گره از مشکلات باز شود و جامعه به آسایش برسند.
 
هاشمی فر ادامه داد: جایگاه خبرنگار به تعبیر زیبای امام راحل رسیدن به خداوند است  زیرا صاحبان واقعی قلم با امانت داری و صراحت بیان دردهای جامعه را منعکس و نفع رسانی دارند.
 

 
محمدامین میربلوچزهی يكي از خبرنگاران هم گفت: داشتن حس نوعدوستی و علاقه در کار خبرنگاری باید ملاک عمل قرار گیرد و بایستی تلاش شود ظرفیتها و واقعیت‌ها در کنار توجه به نیازها و کمبودها پوشش داده شوند و مسیر خبرنگاری و گزارش نویسی در راستای خدمت به مردم هدفگذاری شود.
 
این خبرنگار با بيان اينكه سايت تفتان ما تاثيربسزايي در پيگيري مشكلات مردمي و اطلاع رساني شفاف در اين شهرستان داشته است، بيان كرد: وظیفه خبرنگار این است که بدون توجه به مادیات ارزش معنوی کار و خدمت به مردم را بداند و از خود برای جامعه هزینه کند.
 

 
به گفته وی سختی های کار خبرنگار فراوان بوده و ممکن هست در مسیر فعالیت او موانع زیادی ایجاد بشود که یکی از موانع نبود حمایت مادی و معنوی است لذا علاقه و عشق به کار و خدمت برای مردم نباید خبرنگار را از هدف اصلی اش دور کند.
 
داوود براهویی از فرهنگیان و تحلیلگران و نویسندگان شهرستان خاش هم گفت: سه عنصر دقت: صداقت و سرعت در انجام کار خبری باید در دستور کار خبرنگار باشد زیرا صداقت در انجام کار و امانت داری لازمه رسیدن به موفقیت خبرنگار بوده و مبحث مهم صحت و دقت برای نشان دادن طرفیتها و یا کمبودها بر حسب واقعیتها باید مورد توجه باشد.
 

 
آتش افروز يكي از دانشجويان شهرستان خاش نيز در ادامه بيان كرد: خبرنگاری دارای جایگاه والایی است که ارزش آن را افراد جامعه و محرومان بهتر می شناسند زیرا این قشر با حضور در جمع مردم مشکلات و دردهای آنان را لمس و مباحث آنها را جهت حل شدن از مسئولان جویا می شوند.
 
صفدري دانشجوي ديگر خاشي نيز اظهار كرد: کار کردن دلسوزانه خبرنگاران عاشق و وامدار مردم گره گشا در امور بوده و قطعا سلامت جامعه را تضمین می کند.

انتهاي پيام/
پنجشنبه ۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۰۱
کد مطلب: 435507
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *