۰
امام جمعه موقت شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

برجام؛ نافرجام بدعهدي هاي آمريكاي جنايتكار را نمايان كرد/ نهاد مردمي و انقلابي بسیج، تجلی خودباوری و پشتوانه نظام اسلامي است

امام جمعه موقت شهرستان خاش گفت: برجام نافرجام بدعهدي هاي آمريكاي جنايتكار را نمايان كرد و ايران اسلامي هيچگونه سازشي با آمريكا نخواهد داشت.
برجام؛ نافرجام بدعهدي هاي آمريكاي جنايتكار را نمايان كرد/ نهاد مردمي و انقلابي بسیج، تجلی خودباوری و پشتوانه نظام اسلامي است
به گزارش خبرنگار سرويس مذهبي تفتان ما، حجت الاسلام اكبر نيري در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته شهرستان خاش، با دعوت خود و نمازگزاران به رعايت تقواي الهي، اظهار كرد: تقوا تنها راه رسيدن به سعادت، خوشبختي و رستگاري است و سبب مي شود تا بتوانيم به آساني وظايفه خويش را در جهت بندگي و عبوديت معبود حق تعالي انجام دهيم و رستگار شويم.
 
وي بيان كرد: تقوا مي تواند انسان ها را از درگيري با امورات دنيوي و ثروت و فتنه ها نجات دهد و در دنيا و آخرت سربلند و پيروز كند، پس مومنان بايد همواره تقواي الهي را سرلوحه كارهاي خود قرار دهند و ديگران را نيز به اين راه هدايت كنند.
 
وی افزود: با توجه به درگیری انسان با امور دنیا ازقبیل تجارت، ثروت، فرزندان، نعمت‌ها و فتنه‌ها این تقوی است که می‌تواند انسان را سربلند و به سلامت خارج کند.
 
حجت الاسلام نيري با اشاره به فرارسيدن 5 آذر سالروز تشكيل بسيج، بيان كرد: اين ارگان مردمي براي تمامي كشورها الگو و سمبل است و امروز با اين بسيج شاهد حضور مردم سوريه و عراق در آزادسازي كشورشان از دست تروريست هاي از خدا بيخبر هستيم و اين نشان از عظمت و بزرگي بسيج در سراسر دنيا دارد.
 
وي با بيام اينكه بسيج در جهان الگوي مبارزه با ظلم و ستم و پيروزي بر ظالمان و مستكبران است، گفت: بسيج و سپاه هديه و نعمت الهي به ملت ها هستند و در پرتو و سايه انقلاب خط مقدم همه خوبي ها و نيكي ها در مقابل شرارت ها و بدي هاست.
 
امام جمعه موقت شهرستان خاش همچنين با محكوميت حادثه ترويستي در منطقه حله و تسليت اين اقدام، تصريح كرد: اين اقدام وحشيانه و ظالمانه تنها كينه و ستم استكبار جهاني در مقابل اقتدار و جمعيت بيست ميليوني ملت هاي مسلمان در راهپيمايي باشكوه و با عظمت اربعين را نشان مي دهد كه آنها از اين جمعيت به وحشت افتاده اند و به دنبال خرابكاري در اين حماسه عظيم بودند.
 
وي با اشاره به ديدار بسيجيان با رهبر معظم انقلاب، خاطرنشان كرد: انقلاب ايران اسلامي انقلابي ديني و مذهبي و برگرفته از دستورات پروردگار متعال است و بسيج نيز در پرتو عنايات الهي و ديني براي جامعه ايجاد شده است.
 
امام جمعه موقت شهرستان خاش افزود: طبق فرمايش مقام معظم رهبري؛ تاريخ بسيج تاريخ اوج مقاومت بيداري است و اين يك هديه الهي به ملت است و تمامي نيروهاي مسلح باعث افتخار نظام جمهوري اسلامي ايران است و كشور به وجود اين نيروها نيازمند است.
 
حجت الاسلام نيري با تبريك فرارسيدن هفته وقف، گفت: بايد سنت حسنته وقف در كشور رواج پيدا كند و مورد توجه ويژه آحاد ملت ها نيز قرار بگيرد و براي اين مهم برنامه ريزي هاي مناسبي صورت پذيرد.
 
رييس اداره تبليغات اسلامي شهرستان خاش در ادامه با اشاره به رحلت خانم دباغ، اذعان كرد: اين بانوي بزرگ و مبارز همواره يار و ياور نهضت عظيم امام راحل بود و در سه دوره نمايندگي مجلس همانند مدرس مبارزه كرد.
 
وي با اشاره به فرارسيدن ايام پاياني ماه صفر، اظهار كرد: پيامبرمكرم اسلام(ص) در حديثي مي فرمايند: "امام حسن(ع) نور چشم من، سرور جوانان اهل بهشت و حجت خدا بر مردم است".
 
انتهاي پيام/
جمعه ۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۶
کد مطلب: 435509
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *