۰
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

آمريكا هرگز به پيمان خود با هيچ كشوري پايبند نمانده است/ بسیج پايه اصلي نظام و وجدان بيدار امت اسلامي است

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش گفت: آمريكا هرگز به پيمان خود با هيچ كشوري پايبند نمانده است و مسئولان نظام بايد بدانند كه با توسل شدن به آمريكا هيچگونه اقدامي سازنده و موثر براي ايران اسلامي انجام نمي شود.
آمريكا هرگز به پيمان خود با هيچ كشوري پايبند نمانده است/ بسیج پايه اصلي نظام و وجدان بيدار امت اسلامي است
به گزارش خبرنگار سرويس مذهبي تفتان ما، مولوي محمدعلي شهنوازي در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته شهرستان خاش، با دعوت خود و نمازگزاران به رعايت تقواي الهي، اظهار كرد: تقواي الهي با عمل به واجبات ديني و دوري جستن از محرمات و گناهان ميسر مي شود و انسان بايد در تمامي مراحل زندگي خود تنها به فكر سعادت و تقواي الهي باشد.
 
وي با اشاره به ديدار رهبر انقلاب با بسيجيان و فرماندهان گردان هاي بسيج، تصريح كرد: بسيج در طول سالهاي متعدد انقلاب چندين بار مدال افتخار را از ولي فقيه زمان دريافت كرده و اين نشان از توانمندي و عملكرد بسيار عالي اين ارگان مردمي دارد.
 
وي خاطرنشان كرد: حضور بسيج در حقيقت حضور مردم است و هرجا بسيج باشد يعني همه مردم در آنجا براي دفاع از آرمان ها و دستاوردهاي والاي انقلاب اسلامي حضور دارند.
 
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش افزود: روحيه بسيجي كشور را مي سازد و تفكر و انديشه بسيجي استقلال و عظمت كشور را حفظ و تقويت و اين روحيه و تفكر با اشرافي گري در كشور مبارزه مي كند.
 
وي با اشاره به 10 آذر سالروز شهادت آيت الله مدرس و روز مجلس، گفت: نمايندگان مجلس بايد شهيد مدرس را سرلوحه قرار دهند و در حقيقت عظمت هر ملتي همان عظمت مجلس و برعكس است و مجلس بايد هميشه از تعلقات حزبي دور باشد و تنها منافع و مصلحت هاي نظام را درنظر بگيرد.
 
مولوي شهنوازي با اشاره به روز نهم آذرروز جهاني همبستگي با ملت مظلوم و بي دفاع فلسطين، ادامه داد: امام راحل پيشتاز مقابله و نبرد با استكبار و رژيم ظالم اسرائيل بود كه فرمايشات ماندگاري در زمينه دفاع از مردم مظلوم و بي دفاع فلسطين نيز دارند كه بايد ملت اين فرمايشات را سرلوحه زندگي و كارهاي خود قرار دهند.
 
وي با اشاره به سخنان و بيانات رهبر فرزانه انقلاب اسلامي در خصوص نقض برجام توسط استكبار جهاني و آمريكاي جنايتكار، گفت: اين سخنان در حقيقت فصل الخطاب بود و اصرار برخي از مسئولان براي ادامه مسير برجام داستاني غم انگيز و تعجب آور است و دولت بايد در برابر نقض هاي عهدنامه برجام واكنش و موضع بگيرد و به سادگي از كنار اين موضوع مهم گذر نكند.
 
مولوي شهنوازي با اشاره به سالروز شهادت ميرزا كوچك خان، بيان كرد: ميرزاكوچك خان نماد علم، فداكاري و ايثارگري مردمان خون گرم و مهمان نواز گيلان و فردي مبارز و جهادگر بود.
 
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش با اشاره به فرارسيدن هفته وقف، بيان كرد: مسئله وقف و اهميت آن از ابتداي انقلاب تاكنون بارها و بارها تاكيد و سفارش شده است تا مردم املاك، باغ ها و ساير امكان خود را وقف كنند و براي خود در آخرت اثرات و ثواب جمع كنند و بعد از مرگ نيز به ديگران كمك كنند.
 
مولوي شهنوازي با اشاره به حادثه تروريستي در منطقه حله، گفت: اين حادثه با خودروي بمب گذاري شده در جنوب بغداد رخ داد و در اين حادثه بسيار غم انگيز قريب به 80 نفر طبق آمار به شهادت رسيدند و اين حادثه را به شدت از طرف جامعه اهل سنت محكوم مي كنيم و از خداوند مي خواهيم هرچه زودتر عوامل و دستاندركاران اين جنايات را به سزاي اعمال ننگينشان برساند.
 
وي با اشاره به درگذشت آيت الله موسوي اردبيلي، اذعان كرد: اين روحاني، فردي انقلابي و مبارز و جهادگر و مجاهد بود و نقش بسزايي در انقلاب شكوهمند ايارن اسلامي داشت و چندين سال دادستان كل كشور شد و سم هاي بسياري داشت و كتب بسياري نيز از خود بجاي گذاشت.
 
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش با اشاره به روز نيروي دريايي، اظهار كرد: نيروي دريايي با فداكاري و ايثارگري هاي بي بديل و بي نظير خود در زمينه هاي مختلف با دزدان دريايي مبارزه مي كنند سبب افزايش قدرتمندي و اقتدار ايران اسلامي در منطقه مي شوند.
 
انتهاي پيام/
جمعه ۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۷
کد مطلب: 435510
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *