۰
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان خاش:

نهاد مردمي بسيج؛ همينه و قدرت استكبار جهاني را در منطقه شكست/ بسيج مظهر عدالت و بازوي توانمند انقلاب اسلامي است

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان خاش گفت: نهاد مردمي بسيج؛ همينه و قدرت استكبار جهاني را در منطقه شكست و اين ارگان انقلابي درحقيقت مظهر استقامت در مقابل هجمه‌های داخلی و خارجی است.
نهاد مردمي بسيج؛ همينه و قدرت استكبار جهاني را در منطقه شكست/ بسيج مظهر عدالت و بازوي توانمند انقلاب اسلامي است
به گزارش تفتان ما، سرهنگ حسن فضلي در بين الصلاتين خطبه هاي نمازجمعه شهرستان خاش به مناسبت هفته بسيج، اظهار كرد: بسيج لشكر مخلص خداست و هرگز اين ارگان مردمي وابسته به هيچ جناح و حزبي نيست و همگان مي توانند بسيجي و با بصيرت و باشند و بايد ملت هاي مسلمان به دليل داشتن نعمات انقلاب اسلامي و بسيج شكرگذار باشند.
 
وي با بيان اينكه بسيج لحظه زندگي خود را وقف اسلام و ولايت كرده است، تصريح كرد: اين ارگان انقلابي و جهادي سرمايه و نعمت بزرگي براي اسلام و انقلاب است و تنها نهاد انقلابي و مردمي است كه جامعه دارد.
 
سرهنگ فضلي با بيان اينكه تفكر و انديشه بسيجي در هر عرصه اي به خصوص اقتصادي بسيار به خوبي درخشيده است، گفت: بسيج مقابل هرفردي كه مانع رونق گرفتن توليد داخلي و ايراني مي شود ايستادگي مي كند و براي تحقق اقتصادمقاومتي در كشور از هيچ كوششي دريغ نخواهد كرد.
 
وي ادامه داد: رهبر فرزانه انقلاب اسلامي مي فرمايند:" اینکه امام در سال 58 به فکر تشکیل بسیج مستضعفین افتادند، الهام الهی بود و این شجره طیبه انقلاب را پایه‎گذاری کرده و به جوانان سپردند که از زمان تشکیل تاکنون آثار و برکات بسیج قابل شمارش نیست".
 
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان خاش خاطرنشان كرد: اين ارگان مردمي تعريف خاصي دارد و آن اين است كه همه مردم با هدف الهي و با روحيه جهادي هركجا و در هر ميداني كه نياز باشد به صورت گسترده و عظيم و دشمن شكن حضوري منسجم و پايدار دارند و از هيچ خطري هراس ندارند و آماده خدمت رساني به انقلاب و نظام هستند.
 
وي با اشاره به فرمايشات گوهربار رهبر انقلاب اسلامي در جمع فرماندهان گردان هاي بسيج، بيان كرد: مقام معظم انقلاب اسلامي حدود يكسال است كه در خصوص مسئله مهم نفوذ تذكر مي دهند و ايشان مي فرمايند:" کسانی که بسیج را متهم به افراطی‌گری و تندروی می‌کنند با نفوذگران همراهی کرده و نقشه دشمن را تکمیل می‌کنند".
 
وي ادامه داد: رهبر انقلاب اسلامي فرمودند:"حضور بسيج در جنگ تحميلي و عرصه هاي سازندگي، اقتصاد مقاومتي و فرهنگي قابل تقدير است".
 
سرهنگ فضلي خاطرنشان كرد: بسيجيان در تمامي ميدان ها و عرصه ها در دوران هشت ساله دفاع مقدس حضوري بي بديل داشتند و با رضايت و عشق به پروردگار متعال با تمام قوا در عرصه جنگ حضور داشتند و همچنان در اين عرصه حضوري پررنگ و منسجم دارند.
 
وي با بيان اينكه هفته گراميداشت بسيج فرصتي مغتنم جهت گراميداشت فرهنگ و روحيه اي مقدس است، ادامه داد: با ايجاد اين نهاد مردمي و انقلابي در سال 1358 به فرمان امام راحل بدون شك تحولي عظيم و غيرقابل وصف در انقلاب شكل پديرفت و اين فرهنگ در طول انقلاب اسلامي تا كنون از چالش هاي فراواني گذر كرده است.
 
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه خاش اذعان كرد: بسيج هرگز تشكيلاتي نيست كه بر مبناي احساسات باشد زيرا اگر تنها احساساتي باشد در يك شرايطي ممكن است دچار خطا و اشتباه شود و براين اساس بسيج بايد در كنار احساس داراي بصيرت و شناخت شرايط باشد.
 
وي با اشاره به حملات ترويستي در مناطق حله و سامرا و محكوم كردن اين جنايات، اظهار كرد: افراد از خدابي خبر و بزدلان جيره خوار كه چشم ديدن جمعيت هاي ميليوني و عظيم راهپيمايي اربعين سرور و سالار شهيدان امام حسين(ع) را نداشتند و متحمل خسارات فراواني شدند و خود را در معرض نابودي مي ديدند دست به انفجار و حوادثي، براي زائران حسيني مي زنند و ان شاالله خداوند متعال ظلم و ستم ان ها را به خودشان بازگرداند.
 
انتهاي پيام/
جمعه ۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب: 435511
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *