۰
اجتماع بزرگ شکوه پایداری با عنوان مدافعان حرم؛

نمایش اقتدار بسیجیان خاشي در سالروز تشكيل بسيج/ بسيج ضامن ثبات و عامل پيشرفت نظام و انقلاب است

همزمان با 5 آذرماه سالروز تشكيل بسيج به فرمان امام خميني(ره)، بسيجيان شهرستان خاش گرد هم امدند تا با رژه حماسي خود ضمن اعلام آمادگي جهت حفاظت و حراست از انقلاب و حريم اسلام، ولايتمداري خود را به رهبر خويش اعلام كنند.
نمایش اقتدار بسیجیان خاشي در سالروز تشكيل بسيج/ بسيج ضامن ثبات و عامل پيشرفت نظام و انقلاب است
به گزارش تفتان ما، تجمع بزرگ و عظيم بسيجيان شهرستان خاش با عنوان بسيجي انقلابي و خدمتگذار در محل استاديوم ورزشي شهيد امام بخش ريگي اين شهرستان برگزار و بسيجيان حاضر در اين راهپيمايي نشان دادند كه جهت دفاع از حرم حضرت زينب (س) در سوريه همواره آماده هستند.
 
بسيجيان حاضر در اين همايش بزرگ كه در قالب گردان‌های عاشورا، الی‌بیت‌المقدس، کوثر، امام حسین(ع)، الزهرا و غيره حضور داشتند و با سردادن شعارهاي مرگ بر آمريكا و اسرائيل ضمن اعلام برائت و خشم خود از سياست هاي خصمانه و ظالمانه آمريكا و ايادي آنان حمايت خود را از مردم مظلوم و بي دفاع كشورهاي مسلمان اعلام كردند.
 

 
در اين تجمع كه برخي از فرماندهان نظامي و مسئولان حضور داشتند از خانواده شهداء و جانبازان اين شهرستان تجليل و بسيجيان بر ادامه راه عزتمندانه انقلاب اسلامي و شهداء در دفاع از حريم اسلام تاكيد كردند و ياد و خاطره شهداي مدافع حرم را گرامي داشته و با مقام معظم رهبري تجديد پيمان كردند.
 
* بسيچ ضامن پيروزي همه جانبه ايران است
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش در اين همايش بزرگ، اظهار كرد: امام راحل با هوشمندي و درايت ويژه و خاصي كه داشت جهت صيانت از انقلاب و نظام در 5 آذر سال 1358 فرمان تشكيل بسيج مستضعفين را صادر كرد.
 
مولوي محمدعلي شهنوازي بيان كرد: امام خميني(ره) فلسفه تشكيل اين سازمان مردم نهاد را حفاظت از اسلام و انقلاب دانسته است و بسيچ ضامن پيروزي همه جانبه ايران است.
 

 
وي گفت: نهاد مردمي و انقلابي بسيج، سازماني مقدس از دل مردم و براي مردم است و اين نهاد در جهت خدمات دهي به مردم به خوبي در كشور درخشيده است.
 
* سنگ بناي بسيج، در حكم فقهي و جهادي استوار است
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان خاش نيز در ادامه اين همايش، با بيان اينكه امام خميني(ره) سازمان بسيج مستضعفين را به جهت حفظ انقلاب از گزند دشمنان راه اندازي كرد، اظهار كرد: سنگ بناي اين نهاد انقلابي و جهادي در حكم فقهي و جهادي استوار است.
 
سرهنگ حسن فضلي بيان كرد: نهاد انقلابي بسيج بعنوان بزرگترين انسجام مردمي جهت حفظ تماميت ارضي نظام ايران اسلامي است و بسيجيان همواره با بصيرت و آگاهي در تمامي صحنه ها و ميدان ها حضور داشتند و همواره خط رهبري را پيگيري و پشت سر ولي فقيه حركت كرده اند.
 

 
وي خاطرنشان كرد: تفكر بسيجي يعني تبعيت و پيروي از ولي فقيه و تكيه بر قرآن است و خدمت به مردم و استكبار ستيزي از اهداف بسيج است.
 
* بسيج نيروي پيشرونده در نظام است
فرماندار شهرستان خاش هم در اين همايش، اظهار كرد: بسيج نيروي پيشرونده در نظام است و اين نهاد از ابتداي پيروزي انقلاب شكوهمند ايران اسلامي تا امروز منشاء بسياري از خدمات و در عصر كنوني در مسئله اقتصادمقاومتي به خوبي درخشيده است.
 
محمداكبر چاكرزهي تصريح كرد: بسيجيان همواره با بيانات رهبر انقلاب در تمامي صحنه ها حضور دارند برنامه هاي بسيج در كشور به الگوي بي بديل تبديل شده است و اين قشر بدون شك دين و وظيفه خود را به نظام ادا كرده اند.
 

 
وي اظهار كرد: بسيج از فرزندان صادق ايران است و در هر زماني با ايثارگري و فداكاري خود در خط مقدم مقابله با آن خطر مبارزه كرده است و در شهرستان خاش نيز اين ارگان مردمي به خوبي درخشيده است.
 
گفتني است در حاشيه برگزاري اين تجمع، دانش آموزان سرود بسيج را اجرا و گروه ورزشي ذوالفقار حيدر تربيت بدني ناحيه مقاومت بسيج سپاه خاش حركات ورزشي را اجراء كردند.

انتهاي پيام/
جمعه ۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۵۲
کد مطلب: 435512
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *