۰
به مناسبت هفته بسيج؛

بسيجيان خاشي گلزار شهداء را گلباران کردند + تصاوير

به مناسبت هفته گراميداشت بسيج، قبور مطهر شهداي شهرستان خاش با حضور علماء و روحانيون، مسئولان و بسيجيان اين شهرستان غبار روبی و عطرافشانی شد.
بسيجيان خاشي گلزار شهداء را گلباران کردند + تصاوير
به گزارش تفتان ما،  علماء و روحانيون، خانواده شهداء، مسئولان، بسيجيان و ساير اقشار مختلف مردم با حضور در آيين غبارروبي و عطرافشاني گلزار شهداي شهرستان خاش و اداي احترام به مقام شامخ شهداء، ياد و خاطره اين سروقامتان را گرامي داشتند و با در دست داشتن گل و گلاب، مزار مطهر اين شهداء را عطرافشاني و غبارروبي كردند و بارديگر با امام راحل و آرمان هاي والاي شهداء تجديد بيعت كردند.
 
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان خاش در حاشيه برگزاري اين مراسم، در گفت و گو با خبرنگار ما با تبريك هفته بسيج، با بيان اينكه هفته بسيج بهترين فرصت جهت ارائه دستاوردها و ارزش هاي انقلاب و بسيج است، اظهار كرد: شهداء حق بسيار بزرگ و مهمي بر گردن ما دارند و بايد با ادامه دادن راه آن ها اين حق را ادا و آن ها را از خود راضي نگه داريم.
 
سرهنگ پاسدار حسن فضلي با بيان اينكه برگزاري اينگونه برنامه ها ظرفيت گسترده اي در فرهنگ سازي ارزش هاي اسلامي در نسل هاي جديد ايجاد مي كند، تصريح كرد: تجديد پيمان با شهداءي گرانقدر انقلاب اسلامي در حقيقت به معناي نگهداري و حفاظت از خون پاك آن ها و پاسداشت آرمان هاي والاي امام شهداء است كه بايد سرمشق و سرلوحه كاري همه آحاد مردم قرار گيرد.
 
وي با بيان اينكه هر آنچه را كه امروز داريم مديون خون شهداء هستيم، اظهار كرد: طبق فرمايش گوهربار رهبر انقلاب اسلامي كه مي فرمايند:" زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا کمتر از شهادت نیست" لذا در عصركنوني وظيفه همگان است كه رهرو شهداء باشند و در راستاي تحقق آرمان ها و وصيت هاي آن ها قدم بردارند.
 

.

.

.

انتهاي پيام/
شنبه ۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۹
کد مطلب: 435514
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *