۰
در فوتبال ما عدالتی وجود ندارد، واضح تر از این نمی‌توانم بگویم

مرفاوی: مگر نفت سال‌های گذشته خیلی هجومی بازی می‌کرد؟!/کار خبرنگاری که سوال زیرمیزی و تلفنی می‌پرسد درست نیست

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت:فردا با استقلال بازی داریم که در جام حذفی به این تیم در پنالتی باختیم و شرایط بازی فردا با آن مسابقه متفاوت است و هر دو تیم از هم شناخت دارند.
مرفاوی: مگر نفت سال‌های گذشته خیلی هجومی بازی می‌کرد؟!/کار خبرنگاری که سوال زیرمیزی و تلفنی می‌پرسد درست نیست
به گزارش سرویس ورزشی تفتان ما،صمد مرفاوی در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال گفت: شهادت هموطنانمان در حله را به مردم ایران بخصوص مردم خوزستان تسلیت می‌گویم همچنین حادثه قطار که تعدادی از هموطنانمان جان شان را از دست دادند به مردم تبریز تسلیت می‌گویم. فردا هم با استقلال بازی داریم که در جام حذفی به این تیم در پنالتی باختیم و شرایط بازی فردا با آن مسابقه متفاوت است و هر دو تیم از هم شناخت دارند. آن بازی باید برنده داشت. از نظر فنی و روحی برای بازی فردا آماده‌ایم و امیدوارم بتوانیم بازی خوبی را ارایه بدهیم.
وی افزود: اول به دنبال سه امتیاز هستیم و تلاش می‌کنیم برنامه‌های تاکتیکی خودمان را اجرا کنیم. استقلال روز به روز بهتر می شود و بازیکنان جوان، تاثیرگذار و با تجربه ای دارد که هر لحظه می‌توانند شرایط تیم شان را عوض کنند. بازی فردا برای هر دو تیم تاکتیکی است. فکر می‌کنم هر تیمی که اشتباه کمتری داشته باشد موفق شود .امیدوارم فردا اشتباهات کمتری داشته باشیم و بازی تاکتیکی خوبی انجام بدهیم تا سربلند شویم.

مرفاوی تصریح کرد: از نظر روحی و روانی برای بازی با استقلال آماده هستیم. همه بازیکنان ما دوست دارند مقابل استقلال خودشان را نشان بدهند. شرایط جدول برای ما سخت است. بازی فردا برای هر دو تیم سخت است و برای استقلال سخت تر خواهد بود. برای این بازی آمادگی لازم را داریم. نبرد سنگینی با استقلال داریم و امیدوارم فردا امتیاز کامل به دست بیاوریم. روند تیمی ما هفته به هفته بهتر است.
سرمربی صبا در مورد اینکه منصوریان گفته فردا دفاعی بازی می‌کنید گفت: فوتبال هم دفاع دارد همه حمله شرایط بازی حذفی با لیگ فرق می‌کند. حذفی یک تیم باید برنده شود چه در جریان بازی چه در پنالتی و شرایط ایجاب می‌کرد در زمین حریف با توجه به هوادارانش و شرایطی که استقلال داشت آن طور بازی کنیم. تیمی ۳۰ میلیاردی با تیم ۵ میلیاردی قابل قیاس نیست. با این حال می‌خواستیم بازی را به جایی بکشانیم که گل نخوریم و بازی را به جایی برسانیم که پنالتی بکشد ولی در ضربات پنالتی باختیم. این بازی شرایطش فرق می‌کند و فقط ۹۰ و چند دقیقه است نه ۱۲۰ دقیقه و تلاش می‌کنیم از تمام ۹۰ دقیقه به خوبی استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: الان هفته یازدهم است و ما شرایط بهتری خواهیم داشت. نگران نیستیم اما آنچه ما را اذیت می‌کند مسایل داوری است. اگر این مسایل داوری نبود که در بازی با سیاه جامگان و گسترش امتیاز کامل را می‌گرفتیم الان تیم ششم یا هفتم جدول بودیم. نمی‌دانم چطور کارشناس داوری می‌گوید که آن ضربه پنالتی نبود. به این مسایل شک دارم کارشناس روی چه مسایلی کارشناسی می‌کند؟ پنالتی روی بازیکن ما را نمی‌بینند. کارشناسی که رابطه خوبی با داور داشته باشد می‌گوید پنالتی نبوده که داور ضایع نشود من نمی‌توانم این مسایل را قایم کنم و اگر نگویم اذیت می‌شوم. کارشناس دیگری می‌گوید پنالتی بوده است. اصلا کارشناس نیاورند بهتر است. دیگر چه شرایطی باید باشد؟ زمانی که گل درست می‌زنیم کسی حرفی نمی‌زد بازیکن ما را به ناحق اخراج می‌کنند. این مسایل  آدم را اذیت می‌کند و این شرایط خوب نیست اگر این ضربات را از داوری نمی‌خوردیم شرایطمان بهتر بود. از نظر مالی و امکانات تیم فقیری هستیم اما اگر کسی بخواهد به ما ظلم کند نمی‌بخشیم. قرار نیست که به فقیر ظلم شود. یا باید پشت پرده خیلی زد و بند داشته باشی و یا پول داشته باشی یا امکانات داشته باشی. نمی‌شود اینجوری به خدا نمی‌بخشیم این ظلم است. به هیچ داوری و شخصی توهین نمی‌کنم همه جز بهترین داوران هستند اما اشتباهات تاثیرگذار و واضح مرتکب نشوند کاری به این تیم و آن تیم ندارم و می‌گویم باید تمرکز بیشتری داشته باشند تا حقی از تیمی خورده نشود.
مرفاوی در مورد حمایت از تیم صبا گفت: چه خارج از استان بازی داشته باشیم چه داخل استان می‌گویم باید از صبا حمایت شود و از نظر مالی باید از این وضعیت خارج شویم. شرایط خیلی عالی نمی‌خواهیم شرایط متعادل باشد. ما زیاد هزینه نکرده‌ایم.

سرمربی صبا در مورد اینکه منصوریان تاکید کرده شما با لایه های دفاعی زیاد بازی می کنید، گفت: نمی‌خواهم وارد حاشیه شوم و منصوریان دوست و همکار ماست اما شما فکر می‌کنید نفت سال‌های قبل خیلی هجومی بازی می‌کرد؟! همین است دیگر.

مرفاوی در مورد درگیری با خبرنگاری در تهران گفت: ما اینجوری نیستیم همه خبرنگاران عزیز و محترم هستند اما سوالاتی می‌شود که مشخص است که این سوال از کجا مطرح شده است. شما به عنوان خبرنگار آنچه در ذهن و وجودت می‌گوید را می‌پرسید اما سوالی که تلفنی و یا زیرمیزی می آید درست نیست و اینکه از جایی دیگر حمایت شود.
مرفاوی در مورد استفاده از عنایتی گفت: عنایتی به عنوان رهبر تیم می‌تواند همه جا بازی کند. مربی باید از نیرویش در همه جا استفاده کند شاید او را درون دروازه هم گذاشتیم و در پست دروازه بانی. از کجا معلوم است؟! در بازی با تراکتورسازی هم عالی بازی کرد.

سرمربی صبا در مورد حق کشی داوران و اینکه شما خودتان سرمربی استقلال بودید و خودتان حس کردید که تبعیض وجود دارد گفت: جواب شما را واضح بدهم و کوتاه نمی‌توانم جواب ندهم در فوتبال ما عدالت وجود ندارد. چه از نظر فنی چه از نظر اقتصادی و اجرایی عدالت وجود ندارد بیشتر از این نمی‌توانم بگویم.
انتهای پیام/فارس
 
پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۲
کد مطلب: 435520
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *