۰
مدیر بیمارستان امام فریدونکنار خبر داد

مرگ 2 خواهر خردسال فریدونکناری بر اثر خفگی در حمام

مدیر بیمارستان امام خمینی(ره) فریدونکنار از مرگ 2 خواهر خردسال فریدونکناری بر اثر خفگی با گاز خانگی در حمام خبر داد.
مرگ 2 خواهر خردسال فریدونکناری بر اثر خفگی در حمام
به گزارش سرویس حوادثتفتان ما،سید احمد نورمحمدحسینی  اظهار کرد: دو خواهر گرگانی شهروند فریدونکنار روز گذشته بر اثر خفگی ناشی از گازگرفتگی در حمام منزل خود به کام مرگ رفتند.
وی افزود: اسما و یسنا باقری خواهران چهار و هشت ساله متولد سال‌های 1391 و 1387 اهل گرگان بودند.
مدیر بیمارستان امام خمینی(ره) فریدونکنار تصریح کرد: این دو خواهر نونهال که از شهروندان فریدونکناری محسوب می‌شدند، روز گذشته در حمام منزل محل کار پدر خود در روستای شیرمحله دچار گازگرفتگی شده و جسم بی‌جان آنها به این بیمارستان منتقل شده است.
نورمحمدحسینی ادامه داد: جسد این دو خواهر نونهال از عصر روز گذشته تاکنون در سردخانه بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان فریدونکنار نگهداری شده و سپس تحویل خانواده آنها می‌شود.
وی بیان کرد: تحویل اجساد بعد از صدور گواهی دفن از طرف پزشکی قانونی انجام می‌شود و در همین زمینه منتظر نظر کارشناسان پزشکی قانونی شهرستان و صدور گواهی دفن هستیم.
نورمحمدحسینی اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود کمتر از 24 ساعت از مرگ این دو خواهر گذشته و در واقع این شهروندان فریدونکناری از روز گذشته یعنی چهارشنبه 10 آذرماه در حمام خانه دچار گازگرفتگی، خفگی و مرگ شدند.
مدیر بیمارستان امام خمینی(ره) فریدونکنار گفت: با توجه به افزایش سرمای هوا و افزایش استفاده از لوازم گرمایشی، مردم نباید در حمام‌ها از بخاری و یا آبگرمکن استفاده کنند.
انتهای پیام/فارس
 
پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۴
کد مطلب: 435526
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *