۰
امیدوارم امسال طبق فرایند صاحب دوبنده تیم ملی شوم

نوری: کمتر کسی فکر می‌کرد تیمی غیر از بیمه رازی قهرمان شود/کشورها جام باشگاه‌های جهان را جدی گرفته‌اند

فرنگی‌کار وزن ۸۵ کیلوگرم بیمه رازی گفت: با توجه به نتایجی که در کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان رقم خورد، شاید کمتر کسی فکر می‌کرد تیمی غیر از بیمه رازی قهرمان شود.
نوری: کمتر کسی فکر می‌کرد تیمی غیر از بیمه رازی قهرمان شود/کشورها جام باشگاه‌های جهان را جدی گرفته‌اند
به گزارش سرویس ورزشی تفتان ما،حسین نوری  ، درباره حضورش در مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان اظهار داشت: تمرینات خوبی را برای حضور در این مسابقات پشت سر گذاشته‌ایم و امیدوارم با قهرمانی در این رقابت‌ها مزد زحماتمان را بگیریم.
وی ادامه داد: در وزن من ژان بلنیوک، نایب قهرمان اوکراینی المپیک ریو هم عضو تیم است که همین موضوع باعث بالا رفتن انگیزه من می‌شود. با توجه به نتایجی که در کشتی آزاد رقم خورد، شاید کمتر کسی فکر می‌کرد تیمی غیر از بیمه رازی قهرمان شود که نشان داد سایر کشورها نیز این رقابت‌ها را جدی گرفته‌اند که همین موضوع باعث بالا رفتن سطح کمی و کیفی مسابقات می‌شود.
فرنگی‌کار وزن 85 کیلوگرم بیمه رازی تصریح کرد: همواره کشتی گرفتن آن هم کشتی فرنگی در قاره اروپا سخت بوده است؛ چراکه کشورهای اروپایی با تمام توان شرکت می‌کنند، ما هم تلاش می‌کنیم با کسب بهترین نتیجه و با دست پر به ایران برگردیم.
نوری درباره برنامه‌اش برای رسیدن به دوبنده تیم ملی گفت: در مسابقات قهرمانی کشور کشتی گرفتم و امیدوارم امسال دیگر طبق فرایند بتوانم صاحب دوبنده تیم ملی در مسابقات جهانی شوم.
 سومین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان با حضور 16 تیم و در چهار گروه 4 تیمی، روزهای 18 و 19 آذرماه در  شهر بوداپست مجارستان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/فارس
 
سه شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۴
کد مطلب: 435559
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *