۰

رهبر انقلاب صریحاً ایام محسنیه را رد کرده‌اند/ امروز اتحاد شیعه و سنی در سطح جهانی تعیین کننده است

حجت الاسلام اسداللهی گفت: حرکات و برنامه‌‌های اختلاف آفرینی که مایه‌‌ی تفرقه بین شیعیان و اهل سنت می‌‌شود، از حیله‌های تشیع انگلیسی و شیرازی هاست.
رهبر انقلاب صریحاً ایام محسنیه را رد کرده‌اند/ امروز اتحاد شیعه و سنی در سطح جهانی تعیین کننده است
به گزارش سرویس مذهبی تفتان ما،حجت الاسلام شهریار اسداللهی در گفت‌‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی آناج در واکنش به اقدام برخی گروه‌ها نسبت به برگزاری مراسم‌هایی تحت عنوان ایام محسنیه اظهار کرد: اگر هیئتی‌ها و کسانی که چنین برنامه‌هایی را برگزار می‌کنند، در مسیر ولایت باشند باید بدانند که رهبر انقلاب صریحا ایام محسنیه را رد کرده‌اند.
وی افزود: بی‌شک این حرکات ماحصل خدعه‌های تشیع انگلیسی و شیرازی‌هاست که می‌خواهند بدین طریق بین اهل سنت و شیعیان اختلاف ایجاد کنند.
این کارشناس دینی یادآور شد: اینان همان افرادی هستند که هفته برائت را در مقابل هفته وحدت ایجاد کردند و می‌خواهند با مطرح کردن ایام محسنیه، این بدعت را به شهادت حضرت زهرا(س) ربط داده و سپس برنامه‌هایی چون عمرکشون، لعن عمر راه بیاندازند.
وی تاکید کرد: با رجوع با متون دینی و روایاتی که از اهل بیت(ع) وجود دارد اهل شیعه و سنت باید اتحاد خود را حفظ کنند، بر سر مباحث اعتقادی با یکدیگر به بحث بپردازند اما مایه‌ی تفرقه و دعوا نشوند.
اسداللهی با اشاره به ضرورت اتحاد نیروهای اهل سنت و شیعی در مبارزه با داعش و تکفیری‌‌‌ها گفت: امروز اهل سنت و شیعیان دست به دست هم و به طور کاملا متحد، در سوریه و عراق علیه دشمنان اسلامی می‌جنگند اما این گروه‌ها می‌خواهند با ایجاد فضای اختلاف آمیز این اتحاد را خدشه دار کنند که این‌ها همه جز حیله‌های تشیع لندنی نیست.
وی اضافه کرد: البته رزمندگان و مدافعان جبهه مقاومت به دور از چنین تنش‌هایی در کنار هم قرار گرفته‌اند و اصلا در چنین مسیرهای انحرافی قرار نمی‌گیرند.
انتهای پیام/
 
سه شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۶
کد مطلب: 435562
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *