۰
استاندار سیستان و بلوچستان:

پرداخت یارانه 40 هزار تومانی بازی با کرامت انسانی است

استاندار سیستان و بلوچستان با انتقاد از پرداخت یارانه گفت: 40 هزار تومان به مردم یارانه می‌دهند، مردم مگر کمیته امدادی هستند! این بازی با کرامت انسانی و ارزش‌های انسان است.
پرداخت یارانه 40 هزار تومانی بازی با کرامت انسانی است
به گزارش سرویس سیستان و بلوچستانتفتان ما،علی اوسط‌هاشمی شامگاه سه‌شنبه در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد واحد زاهدان، 16 آذر را روزی بزرگ و ماندگار در تاریخ دانست و گفت: اگر از شهیدان شریعت رضوی، قندچی و بزرگ‌نیا سخن به میان می‌آید و در تاریخ ماندگار شده‌اند حاصل آن شعور است.
استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه هیچ اراده‌ای نمی‌تواند چراغ دانشگاه را خاموش کند، گفت: با جرأت می‌توان گفت خشک‌سالی در دانشگاه محال است و مزرعه فکر انسان را نمی‌توان به آسانی در اختیار گرفت.
این مسؤول با تأکید بر اینکه هر محصولی در جامعه حاصل اراده ملت است، بیان داشت: اگر بر قدرت نشسته‌ایم نباید خود را جدای از مردم و ملت بدانیم.
این مسؤول ادامه داد: باید خود را وامدار شهدایی بدانیم که رفتند و امور را به شما دانشجویان واگذار کردند تا شما ادامه‌دهنده راه آنها باشید.
وی بیان کرد: من با انباشتی از بی‌برنامگی‌ها و در شرایطی که تحریم کاملاً کشور را در تنگنا و سختی قرار داده بود مدیریت استان را به عهده گرفتم.
اوسط‌هاشمی گفت: باید نگاه خود را منطبق بر زمان کنیم تا با قشر فعال و جریان ساز جامعه بتوانیم به راحتی زندگی کنیم و ظرفیت و مدارا را بالا ببریم.
استاندار سیستان و بلوچستان به نقد یکی از اساتید نقدی بر آمارسازی در استان واکنش نشان داد و گفت: ما از شما دوستان انتظار داریم وقتی تریبون به دست می‌گیرید اطلاعات خود را نسبت به رویدادهای استان بالا ببرید.
اوسط‌هاشمی ادامه داد: یک مورد اگر آمارسازی در طول سه سال که بنده در استان حضور دارم از سوی هر کسی که بوده باشد اثبات شود، خودم رسماً باشد عذرخواهی می‌کنم.
وی بیان کرد: به آن اندازه از تربیت رسیده‌ام که در مسیر آرمان‌هایم زندگی می‌کنم نه در مسیر وابستگی‌هایم.
اوسط‌هاشمی با بیان اینکه چسبندگی به میز نداریم، گفت: آموخته‌ام قرار گرفتن در این میزها فرصتی برای خدمت گذاری به مردم است.
استاندار سیستان و بلوچستان با انتقاد از پرداخت یارانه گفت: این‌گونه است که 40 هزار تومان به مردم بدهند، مردم مگر کمیته امدادی هستند! این بازی با کرامت انسانی و ارزش‌های انسان است.
وی گفت: دو دغدغه پرداخت حقوق و یارانه دارم، همه با این بی‌تدبیرها یار شدیم، سکوت دیروز از چیست؟ باید پاسخ دهیم.
اوسط‌هاشمی به اشتغال‌زایی طرح انتقال آب به مزارع دشت سیستان اشاره کرد و گفت: شما اگر امروز در منطقه سیستان مهندس عمران بیکار و رستوران بیکار پیدا کردید به من معرفی کنید!
وی بیان کرد: امروز شاهد پوشش و لباس زیبا استان بر تن مهمانداران هواپیما هستیم، از آنها سؤال کردم نظر مردم نسبت به پوشش شما چیست گفتند یک مشکل وجود دارد و آن اینکه همه تقاضای عکس می‌کنند، البته من برای انتشار تصاویر آنها در فیس‌بوکم اجازه گرفتم.
استاندار سیستان و بلوچستان بیان داشت: اگر جهت‌گیری حکومت بر پایه مشارکت‌پذیری، نقد و نظم و انضباط تعریف شود، نباید افشاگری موجب غضب شود، زیرا شهدایی را تقدیم کردیم که دیگر سخن از رانت به میان نیاید و پاکی موج بزند.
اوسط‌هاشمی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری درباره راه‌اندازی کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها گفت: این اقدام ضمن ظرفیت‌سازی و ایجاد فرهنگ راه را بر کتمان سازی مسدود می‌کند و حضور شیشه‌ای را رقم می‌زند تا کس در خلوت خویش به راحتی بخشی از منافع ملت را تضییع نکرده باشد.
وی حریت و اعتقاد به عدالت ورزی در مسیر آرمان ملت را پیام شهدای دانشجو عنوان کرد و افزود: آنها با آگاهی در مسیر شهادت قدم نهادند زیرا این مسیر ارزش‌هایی را که زینت و زمینه‌ساز یک ملت هست ،در پی دارد.
به گزارش فارس، در پایان این مراسم نیز از دانشجویان برتر دانشگاه آزاد واحد زاهدان تجلیل شد.
انتهای پیام/فارس
 
پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۰۶
کد مطلب: 435565
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *