۰
دبیر کانون کفا دانشگاه سیستان و بلوچستان:

تشکل‌های انقلابی دانشگاه‌ها همواره بر تبیین حماسه ملت در 9 دی اهتمام دارند

دبیر کانون کفا دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: تشکل‌های انقلابی دانشگاه‌ها همواره بر تبیین حماسه ملت در 9 دی اهتمام دارند تا با بیدار کردن اذهان دانشجویان،مانع شکل‌گیری فتنه‌هایی دیگر به سان فتنه 88 شوند.
تشکل‌های انقلابی دانشگاه‌ها همواره بر تبیین حماسه ملت در 9 دی اهتمام دارند
به گزارش سرویس سیستان و بلوچستانتفتان ما،محمد کیالی اظهار کرد: آنگاه که در سال 88 مدعیان ولایت‌مداری و انقلابی‌گری با سکوت جاهلانه و دشمن شاد کن خود انقلاب را تا لبه پرتگاه بردند، ملت یکبار دیگر اثبات کرد صاحبان و حافظان اصلی انقلاب و ولایت خودشان هستند که اوج این ولایت مداری و انقلابی‌گری در 9 دی تجلی یافت.
دبیر کانون کفا دانشگاه سیستان و بلوچستان افزود: 22 ‌بهمن مظهر ولایت‌پذیری ما و 9 دی آینه برائت ما از سران کفر و فتنه و نفاق و نشانه حرب ما با غریبه‌ها بود.
این مسؤول ادامه داد: آنان که در فتنه 88 دشمن را به ادامه دشمنی با نظام اسلامی امیدوارتر کردند یا خائن بودند یا جاهل، جاهلان رفته رفته به اشتباه خود پی بردند و به دامن نظام و مردم برگشتند اما خائنان بعد از گذشت هفت سال همواره به خائن بودن خود پافشاری می‌کنند.
وی گفت: متأسفانه امروز برخی از خواص ساکت فتنه و خائنان در فتنه 88 با تبانی به منافذ و مناصب حساسی راه پیدا کرده‌اند تا شاید کار ناقص خود در سال 88 را اینبار در قالب فتنه‌ای دیگر و با حمایت همه جانبه‌تر دولت‌های مستکبر، پروپاگاندای رسانه‌ای غرب و اپوزیسیون داخلی و خارجی تکمیل و کار انقلاب و مردم را یکسره کنند.
کیالی با اشاره به لغو مراسم بزرگداشت 9 دی توسط مسئولان دانشگاه خاطرنشان کرد: آنان که امروز در هر فضا و محیطی شرایط را برای حضور خائنان فتنه 88 مهیا و تریبون‌ها را در اختیار آنان قرار می‌دهند و یا مانع روشنگری و تبیین ابعاد فتنه 88 و حماسه 9 دی می‌شوند، بی شک جرمشان با جرم فتنه گران یکی است و باید در پیشگاه امام زمان(عج) و ملت پاسخگو باشند.
وی تصریح کرد: تشکل‌های انقلابی دانشگاه‌ها همواره بر تبیین و چرایی فتنه 88 و حماسه ملت در 9 دی اهتمام داشته‌اند تا با بیدار کردن اذهان دانشجویان به عنوان قشر نخبگانی جامعه، مانع شکل‌گیری فتنه‌هایی دیگر به سان فتنه 88 شوند که در آن ملت، اسلام و نظام دچار خسارت‌های سنگین و جبران ناپذیر شوند.
انتهای پیام/فارس
 
يکشنبه ۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۳۷
کد مطلب: 435746
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *