۰
رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان خبر داد

دستگیری قاتلان تحت تعقیب اینترپل افغانستان در زاهدان

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کاراگاهان پلیس استان، دو فردی که به جرم قتل در ولایت نیمروز، تحت تعقیب اینترپل کشور افغانستان بودند، در زاهدان شناسایی و دستگیر شدند.
دستگیری قاتلان تحت تعقیب اینترپل افغانستان در زاهدان
به گزارش سرویس سیستان و بلوچستانتفتان ما،ابراهیم ملاشاهی   اظهار کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان از طریق پلیس بین‌الملل ایران، مطلع شدند دو نفر که به جرم قتل تحت تعقیب پلیس بین‌الملل افغانستان هستند، پس از فرار از آن کشور در زاهدان مخفی شده‌اند که بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت. 
رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان افزود: با دریافت این گزارش، تحقیقات میدانی و پایش‌های تخصصی کارآگاهان برای شناسایی این قاتلان فراری آغاز شد و پس از اقدامات تخصصی، سرنخ‌هایی از سکونت مخفیانه این افراد در بلوار شهید مزاری زاهدان به دست آمد.
این مقام انتظامی تصریح کرد: تیم‌های عملیاتی پلیس با رصد شبانه‌روزی مخفیگاه این متهمان، آنها را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.
ملاشاهی با بیان اینکه متهمان دستگیرشده 52 و 21 سال سن دارند، تصریح کرد: در تحقیقات تخصصی پلیس، متهمان به قتل مردی 55 ساله به دلیل اختلافات ملکی در ولایت نیمروز کشور افغانستان اعتراف کرده و پس از تکمیل تحقیقات تحویل اینترپل ایران شدند.
انتهای پیام/فارس
 
سه شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۱
کد مطلب: 435773
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *