۰
عضو هیأت علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان:

راه‌اندازی جبهه مردمی انقلاب اسلامی در دل خواص و عوام امید ایجاد کرده است

عضو هیأت علمی دانشگاه استان سیستان و بلوچستان گفت: جبهه مردمی انقلاب اسلامی با توجه به مؤسسین و شخصیت‌هایی که آن را تأسیس کرده‌اند، یک امیدی را در دل خواص و عوام ایجاد کرده است.
راه‌اندازی جبهه مردمی انقلاب اسلامی در دل خواص و عوام امید ایجاد کرده است
به گزارش سرویس سیستان و بلوچستانتفتان ما،دادخدا خدایار امشب  در زاهدان اظهار کرد: خبر تشکیل و اعلام موجودیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی توسط عده‌ای از نخبگان ولایی و انقلابی و دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باعث مسرت و امیدواری فرزندان حزب الهی و ایثارگر ملت مسلمان و انقلابی شد.
عضو هیأت علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان افزود: نوع موضع‌گیری‌ها، عملکردها و فراز و نشیب‌های برخی از احزاب و تشکل‌ها باعث شده آن فعالیت لازم را نداشته باشند، براین اساس احساس می‌شود در این برهه زمانی به دلیل موضع‌گیری‌های داخلی، یک گروهی که روحیات انقلابی دارند، دلسوز و آگاه به مسائل داخلی و خارجی هستند، نیازهای زمان و امروز کشور را می‌دانند، روی کار بیایند.
وی ادامه داد: مردم در این شرایط انتظار دارند که یک گروهی ایجاد شود که بیشتر شعار جناحی ندهند، روحیات انقلابی داشته، دلسوز بوده و به مسائل داخلی و خارجی آگاه باشند، مطالبات برحق مردم و نیازهای آنها را واقعاً احصا کرده و بشناسند، اهداف انقلاب اسلامی و نظام را، منویات امام و فرمایشات مقام معظم رهبری را درک کرده و گفتمان ناب انقلاب اسلامی و گفتمان امام و رهبری و گفتمان ولایت فقیه در رأس امور و محور کار قرار دهند.
خدایار بیان کرد: نیاز است یک چنین گروه‌هایی امروز در جامعه فعال شده و با متن و بطن مردم ارتباط گرفته و حرکت آنها هم جبهه‌ای داشته باشد و صرفاً گروهی و حزبی نبوده و صرفاً برای قدرت شخص و طیف خاصی نباشد و شامل تمام نیروهای انقلابی و ایثارگر باشد.
این مدرس دانشگاه افزود: این جبهه مردمی انقلاب اسلامی با توجه به مؤسسین و شخصیت‌هایی که آن را تأسیس کرده‌اند که ولایی، دلسوز و انسان‌های عاقل و مؤمن هستند و از طرف دیگر نوع حمایتی که افراد مورد اعتماد نظام از آنها حمایت کرده‌اند یک امیدی را در دل خواص و عوام ایجاد کرده که اینها بتوانند مجموعه نیروهای انقلاب را متحد و در کنار هم قرار دهند و برخی درگیری‌ها و لفاظی‌ها که برای کسب قدرت شخصی است را پایان دهند.
وی توضیح داد: این جبهه مردمی باید مشکلات و موانع را درست به مسؤولان منتقل کرده و منعکس کنند و با حضور و مشارکت مردم بتوانند کمک کنند؛ مجموعه کسانی که می‌خواهند به نظام خدمت کنند و از طرفی هم توطئه‌های دشمن را برملا کرده و از ایجاد چند قطبی و دو قطبی جلوگیری کنند و یک سلامت کار سیاسی را به جامعه برگردانند، چراکه احساس می‌شود با توجه به جناح‌بازی‌ها و حزب‌بازی‌ها امروز آن کار سیاسی ناب مورد نظر حضرت امام و مقام معظم رهبری انجام نمی‌شود و حق را برای حق نمی‌خواهند باطل را به خاطر باطل بودن قبول ندارند بلکه هر جا از جناح خودشان باشد، ولو باطل باشد حق می‌دانند و برعکس هر جا حق باشد اما از جناح آنها نباشد باطل می‌دانند.
عضو هیأت علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان ادامه داد: امیدواریم این جبهه مردمی یک حرکت مفیدی در جامعه ایجاد کنند تا آنهایی که دلسوز نظام هستند و می‌خواهند کار فرهنگی، اجتماعی و سیاسی کنند با هم‌اندیشی و همفکری بیش از پیش به انقلاب و نظام خدمت کنند.
انتهای پیام/فارس
 
پنجشنبه ۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۷
کد مطلب: 435803
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *