۰
وقتي خيران درس انسانيت مي دهند؛

۴۰ سبد غذايي بين نيازمندان و محرومان خاش توزيع شد + تصاوير

در راستای كمك به افراد نيازمند؛ به همت خيران و نيكوكاران 40 سبد غذايي و حمايتي در بين نيازمندان و خانواده های بی سرپرست خاش توزيع و خنده بر لبان نيازمندان و محرومين اين شهرستان جاري و دغدغه تهیه موادغذايي آنان حل شد.
۴۰ سبد غذايي بين نيازمندان و محرومان خاش توزيع شد + تصاوير
به گزارش تفتان ما، در راستاي ترويج و ترغيب ارزشهاي انساني بشر دوستانه و كمك به نيازمندان و فقرا و با حفظ ش‍أن انساني آنان و به یاری خداوند و همت خیرین خاشی تعداد 40 سبد مواد غذایی شامل گوشت قرمز، مرغ منجمد، برنج، حبوبات، روغن، قند ونان، شير و غيره به ارزش ریالی بیش ازچهل میلیون بین خانواده های نیازمند تحت پوشش موسسه خیریه بنت الحسين(ع) اين شهرستان توزیع شد.
 
اين اقدام براي چندين بار در اين شهرستان انجام شده كه خوشبختانه با اين اقدام نوع دوستانه و خداپسندانه غنچه خنده بر لبهايي افراد نيازمند شگفت و اين اقدام بارقه اي از اميد و آرزو در دل مردم نيازمند ايجاد كرد.
 
هدف از اين اقدام رفع نيازهاي اقشار كم بضاعت شهرستان است و از ابتداي پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي، امام راحل همه هم و غم خويش را جهت حمايت از نيازمندان به كار گرفته و ايشان پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي مرهون زحمات مستضعفان و محرومين مي دانستند و رهبر معظم انقلاب نيز همواره بر اين رسيدگي به نيازمندان و محرومان تاكيد مي فرمايند.
 
موسسه خیریه بنت الحسين(ع) از تمامی خیرین برای مشارکت در این امور خدا پسندانه دعوت به عمل می آورد و مي توانند با شماره 33722246-054 تماس بگيرند.
 

.

.

.

.

.

.

انتهاي پيام/
چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۶
کد مطلب: 435862
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *