۰

دستگیری باند سارقان کیف‌قاپ و سارقان زورگیر شهرستان تبریز

رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان‌شرقی از دستگیری سارقان کیف‌قاپ و سارقان زورگیر شهرستان تبریز خبر داد.
دستگیری باند سارقان کیف‌قاپ و سارقان زورگیر شهرستان تبریز
به گزارش سرویس حوادثتفتان ما،از تبریز به نقل از پایگاه خبری پلیس، صابر عباس‌زاده اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کیف قاپی از بانوان در سطح شهر تبریز  و ایجاد نارضایتی شهروندان شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: در این زمینه کارآگاهان توانستند باند دو نفری سارقان را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کرده و شش فقره سرقت کیف‌قاپی و مقادیری اموال مسروقه ارزش 100 میلیون را کشف کرده و متهمان را پس از تشکیل پرونده به مقام قضایی تحویل  دادند.
دستگیری باند سارقان زورگیر در تبریز   
رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری باند سارقان پنج نفره زورگیر با 12 فقره سرقت خبر داد.
عباس‌زاده متذکر شد: در پی وقوع چندین فقره سرقت در سطح شهر تبریز موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: در این زمینه کار آگاهان توانستند باند 5 نفری سارقان را دستگیر و بیشتر اموال مسروقه به ارزش 70 میلیون تومان کشف کنند.
عباس‌زاده اضافه کرد: در تحقیقات به عمل آمده متهمان به بیش از 12 فقره سرقت از جمله 4 فقره سرقت خودرو 3 فقره کش روی از مغازه‌ها دو فقره کیف قاپی و سه فقره سایر سرقت‌ها اعتراف کردند که در این بار تمام اموال کشف و تحویل مالباختگان شد.
رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان‌شرقی توضیح داد: با توجه به اینکه سارقان دستگیر شده متشکل از سه نفر خانم و دو نفر آقا بودند،پس از تشکیل پرونده تحویل مقام قضائی شدند.
انتهای پیام/فارس
 
چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۴
کد مطلب: 435867
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *