۰
گزارش تفتان ما از چکمه های جدید رضاخانی؛

تخريب نهاد و بنيان اصلي خانواده هدف اصلي انگليس/ امروز فصل مشترك تمام شبكه هاي فارسي زبان ماهواره؛ همان اقدام رضاخان يعني ترويج فرهنگ برهنگي است

انگليس همواره در پي تخريب و نابود سازي بنيان و نهاد اصلي خانواده است و رضاخان رفت اما انگلیسی که طرح کشف حجاب را بنا کرد جایگزینی برای رضاخان دارد و شبکه های من و تو، بی بی سی فارسی و حدود دویست شبکه فارسی زبان خارجی، رضاخان های امروز ما هستند.
تخريب نهاد و بنيان اصلي خانواده هدف اصلي انگليس/ امروز فصل مشترك تمام شبكه هاي فارسي زبان ماهواره؛ همان اقدام رضاخان يعني ترويج فرهنگ برهنگي است
به گزارش تفتان ما، پیش از رضاخان طرح كشف حجاب بدست آتاتورک در باقی مانده امپراطوری عثمانی اجراء شد، طرح انگلیسی آتاتورک در ترکیه با ترکیب زور و تراشیدن فتواها و در نهایت خلع سلاح فکری بزرگان ترکیه اجرایی  شد.
رضا خان دنیا ندیده، در اولین سفرش به خارج مصمم شد ایران، ترکیه شود. ترکیه ی امروز حاصل موم شدن آتاتورک در برابر همان طرح است، رضاخان چکمه برحجابی گذاشت که ثمره تمدن ایرانی و اسلامی ما بود، البته در دوران رضاخان با تمام قلدریش، اقدامات و بلایای زیادی بر سر ایران آمد، قلدری رضاخان برملت بود و تسلیم و مهربانیش برای انگلیسی ها؛ آنچه در دوران او رخ داد از کشته شدن شخصیت هایی چون شهید مدرس بود و از پر شدن موزه های خالی بریتانیا و اروپا با میراث تمدنی ما، تا مرگ حدود 9 میلیون ایرانی بخاطر ورود متفقین در پی قحطی و بیماری سازمان یافته ازطرف انگلیسی‌ها.
 
از میان اینهمه مصائب دوران رضاخان، کشف حجاب بیش از همه بر سر زبانها افتاده و در حافظه تاریخی ایرانی ها ماندگار شده است. وقتی به عمق این طرح که رضاخان مجری آن بود، نگاه می شود درمی یابیم تخریب قوی ترین، قدرتمندترین، تاریخ سازترین نهاد ایرانی یعنی خانواده هدف این طرح انگلیسی است، به عبارتی هربرگ افتخار که درتاریخ  ایران رقم خورده است، نهاد خانواده ایرانی محل تولید بذر آن بوده است، پس حافظه تاریخی ملت ما حق دارد از کشف حجاب رضاخانی و کسانی که در پی فرهنگ برهنگی هستند، بعنوان یک خیانت بزرگ یاد کند.
 

 
علي اي حال رضاخان رفت اما انگلیسی که طرح کشف حجاب را بنا کرد جایگزینی برای رضاخان دارد، امروز فصل مشترک تمام شبکه های فارسی زبان، همان اقدام رضاخان یعنی ترویج فرهنگ برهنگی است. شبکه های من و تو، بی بی سی فارسی و حدود دویست شبکه فارسی زبان خارجی، رضاخان های امروز ما هستند که سعی در کشف حجاب، روابط ناسالم، خیانت و بی وفایی در روابط زن و شوهر هستند. با وجود اینهمه رضاخان مدرن، معرفی فرهنگ حجاب و برنامه ریزی هنرمندانه باید مشق روزانه دلسوزان جامعه ما باشد.
 
افراد ازهرطیف سیاسی که باشند ضرورت دارد برای حفظ بزرگترین میراث فرهنگ ایرانی یعنی خانواده تلاش کنند نمی توان از کورش و تاریخ ایران گفت و نظام خانواده ایرانی را جزء این میراث ندانست، نمی توان از ثمره رسالت تمام پیامبران و آخرین فرستاده خداوند گفت و از تقدس خانواده، وفاداری و عشق بین اعضای خانواده  نگفت. پس باید مراقب چکمه های جدید کسانی که رضاخان  را آوردند و بردند، بود.
 

-----------------------------------------
گزارش از احمد ملاشاهي
----------------------------------------
 
انتهاي پيام/
جمعه ۱۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۲۸
کد مطلب: 435876
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *