۰

معلمان از دانش‌آموزان تست اولیه ورزش می‌گیرند/ کنترل وضعیت جسمانی دانش‌آموزان توسط دبیران ورزش

مدیرکل دفتر تربیت‌بدنی و تندرستی وزارت آموزش و پرورش گفت: معلمان از دانش‌آموزان تست اولیه ورزش می‌گیرند و در طول ماه نیز آزمون‌های سلامت و آمادگی جسمانی از دانش‌آموزان به عمل می‌آید.
معلمان از دانش‌آموزان تست اولیه ورزش می‌گیرند/ کنترل وضعیت جسمانی دانش‌آموزان توسط دبیران ورزش
به گزارش سرویس اجتماعی  تفتان ما،حسین بابویی مدیرکل دفتر تربیت بدنی و تندرستی وزارت آموزش و پرورش  اظهار داشت: در سال تحصیلی 96-95، برنامه‌ و اهداف درس تربیت بدنی و فعالیت‌های مکمل آن را سازماندهی می‌کنیم.
وی افزود: با استفاده از ابزار درس تربیت بدنی و ورزش در مدارس در نظر داریم تا ضریب نشاط و شادابی و جذب دانش‌آموزان در داخل مدرسه را افزایش می‌دهیم.
بابویی با تأکید بر اینکه 33 هزار معلم تربیت بدنی در سراسر کشور وجود دارد، خاطرنشان کرد: معلمان تربیت بدنی توجه ویژه‌ای به درس تربیت بدنی برای سر و سامان دادن به ورزش در داخل مدارس دارند.
وی افزود: از معلمان و مدیران مدارس خواستیم تا در فرایند یاددهی و یادگیری ورزش نقش فعالی داشته باشند تا زمینه اجرای درس تربیت‌بدنی مثل سایر دروس فراهم شود؛ در این راستا دانش‌آموزان هم به درستی فعالیت درس تربیت‌بدنی را دنبال خواهند کرد.
مدیرکل دفتر تربیت بدنی و تندرستی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به توجه جدی معلمان تربیت‌بدنی به وضعیت فیزیکی دانش‌آموزان، گفت: معلمان و مدیران مدارس نسبت به درس تربیت‌بدنی در مدارس اهتمام دارند و خط کشی زمین، توجه به کتاب راهنمای معلم و اجرای فعالیت‌های ورزشی مدارس را دنبال می‌کنند.
وی اضافه کرد: معلمان از دانش‌آموزان تست اولیه ورزش می‌گیرند و در طول ماه نیز آزمون‌های سلامت و آمادگی جسمانی از دانش‌آموزان به عمل می‌آید تا بتوانند به صورت مستمر وضعیت پیشرفت آنها را کنترل و به اطلاع اولیا برسانند تا در نهایت در ارزشیابی آنها گنجانده شود.
انتهای پیام/فارس
 
سه شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۹
کد مطلب: 435906
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *