۰
امام جمعه شهرستان خاش؛

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی يار و ياور همیشگی رهبر انقلاب بود/ علاقه متقابل مقام معظم رهبري و آيت الله هاشمي دشمنان را در پروژه جديد اختلاف افكني ناكام گذاشت

امام جمعه شهرستان خاش گفت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یاور و همراه همیشگی رهبر فرزانه انقلاب اسلامي و بعنوان بازوي انقلاب و يكي از استوانه هاي تراز اول نظام بود.
آیت‌الله هاشمی رفسنجانی يار و ياور همیشگی رهبر انقلاب بود/ علاقه متقابل مقام معظم رهبري و آيت الله هاشمي دشمنان را در پروژه جديد اختلاف افكني ناكام گذاشت
به گزارش تفتان ما، حجت الاسلام محمدحسين ميري در مراسم ترحيم آيت الله هاشمي رفسنجاني كه در مسجد جامع شهرستان خاش برگزار شد، با بيان اينكه آيت الله هاشمي يكي از مهمترين اركان نظام بود، اظهار كرد: اين شخصيت بزرگ، تمام زندگي و عمر خويش را در راه اطاعت پذيري از پروردگار و پيروي از رهبر فرزانه انقلاب گذراند.
 
وي تصريح كرد: آيت الله هاشمي نقش بسيار مهمي در توسعه و بازسازي كشور بعد از جنگ تحميلي داشت و اين روحاني والامقام در همه شرايط و موقعيت هاي حساس در كنار رهبري ثابت قدم بودند.
 
حجت الاسلام ميري بيان كرد: آيت الله هاشمي رفسنجاني با وجود توطئه هاي دشمنان كه مي خواستند تفرقه ايجاد كنند اما هرگز از موضع سرباز ولايت بودن عقب نشيني نكردند و همواره به اتحاد و همبسنتگي نظام پايبند بود.
 
وي با بيان اينكه آيت الله هاشمي نقش كليدي در هدايت انقلابيون داشت، گفت: آيت الله هاشمي رفسنجاني در سنگر هاي مختلفي همچون رياست مجلس و رييس جمهوري پس از جنگ تحميلي دوران سخت سازندگي را گذراند و منشاء بسياري خدمات در دوران انقلاب بودند.
 

امام جمعه شهرستان خاش خاطرنشان كرد: آیت‌الله هاشيم رفسنجاني قبل از انقلاب اسلامي ايران جزء مبارزان واقعي بودند و بعد از انقلاب نيز در كنار امام راحل و يار هميشگي رهبر فرزانه انقلاب اسلامي ماندند.
 
وي اذعان كرد: آيت الله هاشمي يار ديرين انقلاب، امام و رهبري بود و به هيچ جناح و گروه خاصي متعلق نيست و برخي از دشمنان در حال حاضر و در آستانه برگزاري انتخابات به دنبال ايجاد تفرقه و جدايي هستند.
 
* آيت الله هاشمي يكي از ياران دلسوز امام و رهبري بود
فرماندار شهرستان خاش نيز در ادامه اين مراسم، گفت: آيت الله هاشمي يكي از ياران دلسوز امام و رهبري بود كه با تمام وجود خويش به برپايي حكومت الهي كمك كرد.
 
محمداكبر چاكرزهي بيان كرد: تشيع پيكر آيت الله هاشمي رفسنجاني با حضور گسترده مردم، خاري در چشمان دشمنان بود كه با مديريت صحيح رهبرفرزانه انقلاب به وجود آمد و دشمنان را نيز نااميد و مايوس كرد.
 
چاكرزهي خاطرنشان كرد: سخنان و پيام رهبر فرزانه انقلاب اسلامي در خصوص رحلت آيت الله رفسنجاني نشان داد كه دشمنان درصدد اختلاف و جدايي هستند ولي هرگز به اهداف پليد خود دست پيدا نخواهند كرد.
 
وي با بيان اينكه آيت الله هاشمي سومين شخص مهم بعد از امام خميني(ره) بودند، تصريح كرد: يكي از دغدغه هاي هميشگي آيت الله هاشمي رفسنجاني حفظ وحدت و اتحاد در جامعه بود و همواره بر اين مسئله تاكيد مي كردند.
 

 
فرماندار خاش خاطرنشان كرد: مرحوم هاشمي رفسنجاني 59 سال با رهبر فرزانه انقلاب همكاري داشتند و با سابقه ترين همراه و ياور در كنار رهبر انقلاب اسلامي در بسياري از فراز و فرودهاي انقلاب بودند.
 
وي با بيان اينكه مجاهدت هاي هاشمي رفسنجاني هرگز فراموش نخواهد شد، اذعان كرد: آيت الله رفنسجاني مبارزي مجتهد، ولايتمداري واقعي و روحاني سياستمدار بودند و خدمات بسياري را به نظام جمهوري اسلامي ايران دادند.
 
چاكرزهي با بيان اينكه كارخانه سيمان خاش و دانشگاه آزاد از خدمات مهم آيت الله هاشمي رفسنجاني است، اظهار كرد: خدمات اين شخصيت والامقام جهت پيروزي و استقرار نظام در ايران بسيار قابل توجه و اهميت است و اين روحاني همواره پيرو فرمايشات و بيانات رهبر فرزانه انقلاب اسلامي و استوانه قوي براي نظام بودند.
 
به گزارش خبرنگار تفتان ما،؛ مراسم معنوی محفل انس با قرآن کریم نيز در ادامه با حضور امامان جمعه شیعه و سنی، علما و روحانيون، روساي دستگاه هاي اجرايي و اقشار مردم خاش برگزار و شماری از قاریان برجسته خاش نیز در این مراسم به تلاوت کلام الله مجید پرداختند
 
انتهاي پيام/
پنجشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۹
کد مطلب: 435918
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *