۰
جهت رفاه هرچه بيشتر روستاييان؛

نخستين دستگاه "سل کانتر" جهت دريافت سريعتر آزمايشات در يكي از روستاهاي بخش مركزي خاش نصب شد

بخشدار مركزي خاش گفت: نخستين دستگاه "سل کانتر" جهت دريافت سريعتر آزمايشات، به ارزش 500 ميليون ريال توسط يك خير تهراني خريداري و در راستاي رفاه هرچه بيشتر روستاييان در يكي از روستاهاي بخش مركزي خاش نصب شد.
نخستين دستگاه "سل کانتر" جهت دريافت سريعتر آزمايشات در يكي از روستاهاي بخش مركزي خاش نصب شد
مجتبي شجاعي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: يكي از آرزوهاي ديرينه مردم دهستان پشتكوه بخش مركزي خاش داشتن دستگاه سل کانتر جهت دريافت آزمايشات بود كه خوشبختانه با پیگیریهای صورت گرفته و به ‌همت یکی از خیرین تهرانی و جهت رفاه حال اهالی اين دهستان یک دستگاه آزمایشگاه ( دستگاه سل کانتر سیسمکس xp300 )به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال خریداری و در مرکز بهداشتی درمانی روستاي سبزگز نصب شد.
 
وي بيان كرد: در حال حاضر ديگر اهالی دهستان پشتکوه برای بسیاری از آزمایشات درمانی مجبور به مراجعه به شهر نيستند چرا كه با تجهیز مرکز درمانی سبزگز به این دستگاه بسیاری از آزمایشات در همان مرکز انجام مي شود.
 
شجاعي خاطرنشان كرد: این دستگاه عمدتاً در بیمارستان و آزمایشگاههای شهری موجود است،  اما بعنوان نخستين دستگاه سل کانتر در مراکز بهداشتی درمانی بخش مرکزی شهرستان خاش نيز در روستا نصب شد.
 
وی گفت: تقویت انگیزه حضور خیرین سلامت در تجهیز مراکز روستایی به بهترین تجهیزات میتواند ضمن پوشش جمعیت روستایی به کاهش هزینه ها و ترافیک‌ مراجعات به مراکز شهری موثر است.
 
بخشدار مركزي خاش اذعان كرد: حضور خیرین در کنار نظام همواره منشاً خدمات موثر و تحول آفرین و باعث تقویت امید در جامعه بوده است.
 
وي اظهار كرد: پیگیریهای زیادی جهت تجهیز یکی دیگر از مراکز روستایی بخش مرکزی به این دستگاه آزمایشگاهی با مشارکت مردمی در دست اقدام است كه به زودي خبر خوش اين نصب اين دستگاه را نيز خواهيم داد.
 
انتهاي پيام/
سه شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۳
کد مطلب: 435932
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *