۰
رییس اداره ورزش و جوانان خاش خبر داد؛

خاش ميزبان رقابت هاي قهرماني بوكس جنوب شرق كشور است

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان خاش گفت: رقابت هاي قهرماني بوكس جنوب شرق كشور از 27 بهمن به مدت 4 روز به ميزباني اين شهرستان برگزار مي شود.
خاش ميزبان رقابت هاي قهرماني بوكس جنوب شرق كشور است
عبدالغفور قلندرزهي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: حدود يكصد ورزشكار از استان هاي خراسان جنوبي، يزد، كرمان، هرمزگان، بوشهر و سيستان و بلوچستان در رقابت هاي بوكس جنوب شرق كشور كه به ميزباني شهرستان خاش برگزار مي شود، شركت خواهند كرد.
 
وي با بيان اينكه این دوره از رقابت های بوكس در 2 رده نوجوانان و جوانان برگزار می شود، تصريح كرد: این رقابت ها از 27 تا 30 بهمن ماه امسال در سالن بوكس شهرستان خاش برگزار خواهد شد.
 
قلندرزهي با اشاره به اهميت ورزش هاي رزمي، بيان كرد: ورزش هاي رزمي و بوكس بعنوان يك رشته پرطرفدار در شهرستان خاش است كه بايد با حمايت هاي مسئولان اين ورزش روز به روز پررونق تر شود.  
 
وي اذعان كرد: خوشبختانه در سالهاي گذشته ورزش شهرستان خاش از رشد مطلوبي برخوردار بوده و بدون شك آينده درخشاني را براي تيم ها و ورزشكاران اين شهرستان پيش بيني مي شود.
 
رييس اداره ورزش و جوانان شهرستان خاش با اشاره به برنامه هاي دهه مبارك فجر، اظهار كرد: براي ايام الله دهه فجربرنامه هاي ورزشي زيادي مانند؛ مسابقات ورزشي، مسابقات بومي محلي، ديدار با ورزشكاران و نخبگان ورزشي شهرستان، تجليل از قهرمانان ورزشي، بازديد از ميادين ورزشي شهرستان، ديدار با امامان جمعه، غبارروبي و غيره را برنامه ريزي شده است.
 
انتهاي پيام/
چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۷
کد مطلب: 435935
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *