۰
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

دشمنان می‌خواهند به جای تصرف زمین ذهن‌ها را تسخیر کنند

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: دشمنان دنبال تصرف زمین نیستند بلکه می‌خواهند ایمان، اراده، خودباوری و شجاعت را از مردم ما بگیرند.
دشمنان می‌خواهند به جای تصرف زمین ذهن‌ها را تسخیر کنند
به گزارش سرویس سیستان و بلوچستانتفتان ما،به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه سلمان، سردار حسین معروفی در گردهمایی ائمه جمعه و جماعت، علما، روحانیون و معتمدین شیعه و سنی شهرستان سراوان اظهار کرد: همه ما باید مراقب باشیم و علما و بزرگان سعی کنند تا با افزایش نشست‌ها در منطقه زمینه‌سازی رفاقت‌ها را مهیا کنند.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با اشاره به راهبرد دشمن برای انشقاق قومی و مذهبی و ایجاد وحشت در میان مردم ادامه داد: دشمنان اسلام به وابسته اینکه نمی تواند آرامش مردم و ملت ما را ببیند هیچ وقت دست از دشمنی خود برنخواهد داشت و تاکنون مردم با وحدت و همدلی و همراهی با نظام تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند.
این مسؤول با بیان این که دشمن، دشمن است و هیچ‌وقت نمی‌توان به آن اعتماد داشت، بیان کرد: امروز دشمن به‌جای تصرف زمین می‌خواهد ذهن ملت را به دست آورد و آن را تسخیر کند و به دنبال انزوای ملت ایران است.
وی گفت: امروز دعوا، دعوای شیعه و سنی نیست و تمام برنامه دشمن برای مبارزه و مقابله با اسلام است.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ظهور داعش را برای مقابله با اسلام دانست و افزود: دشمن با ایجاد و حمایت از گروهک‌های تروریستی در حال پیگیری جریان اسلام هراسی در منطقه است.
 
می‌خواهند ایمان و اراده و خودباوری را  از مردم بگیرند
سردار معروفی ادامه داد: آنها دنبال تصرف زمین نیستند بلکه می‌خواهند ایمان و اراده و خودباوری و شجاعت  را از مردم ما بگیرند.
وی سه مولفه اصلی که باعث پیروزی  و شرف نظام شده است را اتکا به قدرت الهی و مبانی دینی و اسلامی، وفاق و وحدت اسلامی و رهبری و ولایت فقیه برشمرد و خاطرنشان کرد: در زمان انقلاب و بعد از آن در دوران دفاع مقدس همه اقوام بر خود تکلیف می‌دانستند که در صحنه حضور پیدا کنند و این تکلیف‌گرایی آنها بود و ارتباطی به شیعه و سنی بودن و یا اصلاح‌طلب و اصولگرا بودن و غیره نداشت و همه با هم تفکرات و عقاید وارد این صحنه ها شدند.
 
ولایت باوری بالاتر از ولایت پذیری است
وی با اشاره به لزوم ولایت باور بودن مردم، ادامه داد: ولایت‌باوری، بالاتر از ولایت‌پذیری است؛ خیلی‌ها وقتی مسئول می‌شوند فرمان ولی فقیه را می‌پذیرند اما زمانی که برکنار یا عزل شوند دیگر فرمان نمی‌برند، این ولایت باوری نیست.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان بیان کرد: ولایت باوری این است که تمام اعضا و جوارح بدن انسان شهادت بر حجت بودن ولی فقیه را دهد؛ که ولی بر من حجت دارد و فرمان او واجب و لازم الاجراست.
این مسؤول با بیان اینکه استکبار ستیزی و زیربار ظلم نرفتن و ظلم نکردن همان جهاد کبیر است که مقام معظم رهبری برآن تاکید دارند و مبنای بزرگی ملت ایران است، خاطرنشان کرد: آن چیزی که ملت ایران را از تمام دنیا متمایز کرده روحیه استکبار ستیزی و بیگانه ستیزی است و این روحیه مربوط به یک جناح و حزب خاص نیست، این دست آورد بزرگ ملی ملت ایران است.
این مسئول بیان کرد: مردم سیستان و بلوچستان با تمام مشکلات که در این خطه از کشور وجود دارد جز استانهایی است که محبوبیت و عشق به رهبری در آن موج می‌زند.
انتهای پیام/فارس
 
پنجشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۳
کد مطلب: 436009
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *