۰
بانوی جانباز کرمانشاهی و پرستار دوران جنگ:

فداکاری ماموران آتش نشانی بازگو کننده زنده بودن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است

در پیام انجمن دفاع از حقوق جانبازان و قربانیان سلاح‌های شیمیایی استان فارس به مناسبت شهادت تعدادی از ماموران آتش نشانی در حادثه تخریب ساختمان پلاسکو آمده است: فداکاری ماموران آتش نشانی بازگو کننده زنده بودن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.
فداکاری ماموران آتش نشانی بازگو کننده زنده بودن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است
به گزارش سرویس مذهبي تفتان ما به نقل از کوله بار؛ انجمن دفاع از حقوق جانبازان و قربانیان سلاح‌های شیمیایی فارس که متشکل از 4600 جانباز شیمیایی است، با انتشار پیام تسلیت به مناسبت شهادت تعدادی از ماموران آتش نشانی در حادثه تخریب ساختمان پلاسکو در تهران، از مجاهدت و از جان گذشتگی این قهرمانان تجلیل کرد.
در متن پیام این انجمن آمده است: در دوران شکوهمند انقلاب اسلامی، بارها شاهد فداکاری و از جان گذشتگی دلیرمردانی بودیم که مهمترین هدفشان، ایجاد امنیت و آسایش برای مردم بوده است. برای پیروزی انقلاب اسلامی، خون های زیادی ریخته شد اما هدف، جاودانگی اسلام بود، در دوران دفاع مقدس جهاد کردیم، تا اسلام به دست نا اهلان نیفتند و امروز در عرصه های مختلف کشورهمچون سازمان آتش نشانی، کمک به خلق الله و یک مسلمان، بزرگترین حماسه و ایثار است، چرا که یک مامور آتش نشانی، جان خود را به خطر می اندازد تا جان دیگری را نجات دهد و این یعنی گذشت، ایثار و از خودگذشتگی...   تخریب ساختمان پلاسکو و شهادت تعدادی از ماموران آتش نشانی نشان داد که همچنان فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی در جامعه زنده است و هنوز هم هستند انسان هایی که با الهام گرفتن از شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم، برای آسایش و آرامش مردم با خطرات می جنگند و حتی حاضرند از جانشان بگذرند اما برای اسلام خدمت کنند.   بار دیگر شاهد غیور مردی و رشادت جمعی از آتش نشانان فداکار در امداد رسانی و کمک به حادثه دیدگان آتش سوزی در ساختمانی در تهران بودیم که متاسفانه به دلیل گستردگی فاجعه آنان نیز دچار سانحه شدند.   گرچه عمل شجاعانه و از جان گذشتگی آن عزیزان، نشان از رشادت، نوع دوستی و جلوه گر روحیه از جان گذشتگی و ایثار و تبلور دفاع از ارزش ها و حفظ جان انسان هاست و با هیچ شاخص و معیار دنیوی قابل سنجش نمی باشد، لیکن انجمن دفاع از حقوق جانبازان و قربانیان سلاح های شیمیایی فارس که متشکل از 4600 جانباز شیمیایی است از ایثار و فداکاری و از جان گذشتگی آن خدمتگزاران صدیق وطن تقدیر و تشکر می نماید.
اتمام/دانا
يکشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۹
کد مطلب: 436047
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *