۰
گزارشی از سالن‌‌های مردمی جشنواره

آغاز نمایش در سالن‌های مردمی بدون سانس فوق‌العاده / افتتاح۲ سالن

در اولین روز برگزاری سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر سالن‌های مردمی با استقبال مواجه شد اما هنوز فیلم‌ها به سانس فوق العاده نرسید.
آغاز نمایش در سالن‌های مردمی بدون سانس فوق‌العاده / افتتاح۲ سالن
به گزارش سرویس فرهنگي تفتان ما، اولین روز نمایش مردمی سالن‌های سینما  روز دوشنبه 11 بهمن ماه در نظر گرفته شد که خوشبختانه مانند سال‌های گذشته با اقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد. یکی از اتفاقاتی که امسال شاهد آن هستیم این که با تدبیر مدیر امور سینماهای جشنواره سالن‌های کوچک پردیس‌ها همزمان یک فیلم را به نمایش گذاشتند تا بتوانند علاقمندان بیشتری را در سالن بپذیرند و تعداد سانس‌های فوق العاده کاهش یابد. در پردیس آزادی دو سالن شهر فرنگ و شهر قصه که تعداد صندلی‌های کمی را به خود اختصاص می‌دهند یک فیلم را به نمایش می‌گذارند تا بتوانند از تعداد سانس‌های فوق العاده کم کنند و علاقمندان بیشتری در یک سانس از فیلم‌ها استفاده کنند. 
روز گذشته اکثر سالن‌ها همانطور که توقع می‌رفت در سانس‌های صبح با اقبال کمتر و در سانس‌های بعداز ظهر با اقبال بیشتری مواجه شدند. 
سینما پیروزی که روز گذشته با اولین روز اکران فیلم‌های مردمی جشنواره آغاز به کار کرد با اقبال مخاطبان مواجه شد و سالن این سینما در همه سانس‌ها پر بود و صندلی خالی در سالن دیده نمی شد. 
سالن شماره یک سینما بهمن روز گذشته بعد از بازسازی همزمان با روز اول جشنواره افتتاح شد که این سینما نیز با اقبال مواجه شد. تنها مشکل در این سالن تفاوت نام فیلم روی بلیت با فیلم نمایش دهنده این سالن بود که به سرعت این مشکل با اضافه شدن سالن 2 سینما بهمن برای نمایش فیلم‌های جشنواره این مرتفع شد. 
پیش از این اعلام شده بود که فیلم مورد اقبال مخاطبان در ساعت 10 صبح سه پردیس به نمایش در می آید که هیچ فیلمی در روز اول برگزاری جشنواره در سانس صبح امروز در سالن‌های آزادی، کورش و ملت به نمایش در نمی آید. 
انتهای پیام/فارس
سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۳
کد مطلب: 436112
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *