۰

مرزبان: جلوه‌های ویژه رایانه‌ای تا پایان بهمن‌ماه به اتمام می‌رسد/ ساخت موج‌های بلند

تهیه‌کننده فیلم «چهل کچل» گفت: مراحل فنی و جلوه‌های ویژه رایانه‌ای فیلم سینمایی «چهل کچل» تا پایان بهمن‌ماه به اتمام می‌رسد، حجم زیادی از جلوه‌های ویژه در این فیلم وجود دارد که بسیار زمان‌بر است.
مرزبان: جلوه‌های ویژه رایانه‌ای تا پایان بهمن‌ماه به اتمام می‌رسد/ ساخت موج‌های بلند
به گزارش سرویس فرهنگي تفتان ما،پروانه مرزبان تهیه‌کننده فیلم سینمایی «چهل کچل» که پیش از این متقاضی حضور در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر سینمای ایران بود و نتوانست با این فیلم در این رویداد سینمایی حاضر شود، ، درباره اینکه فیلمش در چه مرحله‌ای است و چه برنامه‌ای برای اکران  آن دارد‌، گفت: مراحل فنی و جلوه‌های ویژه رایانه‌ای این فیلم سینمایی تا پایان بهمن ماه به اتمام می‌رسد در واقع حجم زیادی از جلوه‌های ویژه در این فیلم وجود دارد که بسیار زمان‌بر است.
وی در ادامه افزود: به طور مثال باید بگویم که ما در این فیلم مجبور به ساخت رودخانه‌ای با امواج بسیار بلند و متلاطم شدیم این در حالی است که ما می‌توانستیم بازیگران خود را در رودخانه معمولی ببریم و از امواج معمولی استفاده کنیم اما واقعاً این مدنظر ما نبود. البته ساختن موج هم در رودخانه بسیار خطرناک بود. در بخش جلوه‌های ویژه رایانه‌ای این فیلم سینمایی اتفاق‌هایی افتاده که می‌توانم بگویم در سینمای ما برای اولین بار شاهد چنین تصاویری خواهیم بود.
تهیه‌کننده فیلم سینمایی «تا آمدن احمد» نیز عنوان کرد: بنا داریم فیلم سینمایی «چهل کچل» را در جشنواره کودک اصفهان نیز شرکت دهیم. شخصاً دوست داشتم که فیلمم را در فروردین‌ماه به اکران عمومی می‌رساندم تا کودکان نیز در ایام نوروز بتوانند از سینما بهره ببرند، اما با توجه به جشنواره کودک و همچنین طولانی شدن مراحل فنی فیلم امیدوارم در تابستان این فیلم به اکران عمومی در بیاید تا کودکان و خانواده‌هایشان از آن استفاده کنند.
بنابراین گزارش، فیلم در رابطه با نوجوانی است که پدرش در دوران هشت سال دفاع مقدس جانباز شده و حال روابط این فرزند با پدر خود ماجراهایی را شکل می‌دهد که بیشتر آن‌ها بر اساس کمدی موقعیت است.
انتهای پیام/ فارس
دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۱۱
کد مطلب: 436556
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *