۰
گزارش تفتان ما از همت بلند سپاه در راستاي محروميت زدايي مناطق محروم؛

توزيع ۱۶۰۰ بسته لوازم التحرير بين دانش آموزان نيازمند شهرستان خاش/ ريش سفيد طايفه حسين زهي: "سپاه" نور چشم مردم سيستان و بلوچستان است+ تصاوير

به همت خيران سپاه پاسداران انقلاب اسلامي 1600 بسته لوازم التحرير و نوشت افزار بين دانش آموزان نيازمند و كم بضاعت مناطق محروم شهرستان خاش توزيع شد و خنده بر لبان نيازمندان و محرومين اين شهرستان جاري و دغدغه تهیه لوازم التحرير و نوشت افزار آنان حل شد.
توزيع ۱۶۰۰ بسته لوازم التحرير بين دانش آموزان نيازمند شهرستان خاش/ ريش سفيد طايفه حسين زهي: "سپاه" نور چشم مردم سيستان و بلوچستان است+ تصاوير
به گزارش تفتان ما، يكي از مهمترين رويكردهاي اساسي و اصلي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران مسئله مهم محروميت زدايي از چهره مناطق كمترتوسعه يافته و محروم است و بي ترديد تشكيل نهادهاي مقدسي مانند بنياد مستضعفان، سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، كميته امداد امام خميني(ره) و ساير نهادهاي مردممي، انقلابي و حمايت كننده براي ياري رساندن به محرومان، نيازمندان و مستضعفان است.
 
از ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي ايران، امام خميني(ره) تمام هم و غم و فكر خويش را جهت حمايت از محرومان به كار گرفت و اين امام بزرگوار پيروزي انقلاب را مرهون زحمات محرومان مي دانستند و رهبر انقلاب اسلامي نيز اين مسئله مهم را سرمشق و سرلوحه زندگي خود قرار دادند و همواره تاكيد مي كنند كه مسئولان نيز به زندگي محرومان و نيازمندان رسيدگي كنند و در راستاي ريشه كني فقر گام بردارند.
 
سپاه پاسداران انقلاب اسلامي همانند هميشه با تاسي از فرمايشات گوهربار رهبر معظم انقلاب اسلامي، رسيدگي به نيازمندان و مستضعفان را در اولويت و دستور كار خود قرار داده تا بتواند چهره فقر و محروميت را از اين مناطق بزدايد و فرهنگ احسان، نيكوكاري و كمك را در كشور نهادينه كند.
 

 
* توزيع 1600 بسته لوازم التحرير بين دانش آموزان نيازمند شهرستان خاش
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان خاش در حاشيه توزيع لوازم التحريرو نوشت افزار بين دانش آموزان نيازمند و بي بضاعت شهرستان خاش، در گفت و گو با خبرنگار ما با بيان اينكه هدف از اين اقدامات تهيه نوشت افزار و لوازم التحرير دانش آموزان نيازمند است، اظهار كرد: تمامي هزينه اين بسته هاي حمايتي توسط خيران و نيكوكاران تامين مي شود تا دانش آموزي به دليل نداشتن نوشت افزار از رفتن به مدرسه محروم نماند و بتواند به راحتي و بدون دغدغه تحصيل كند.
 
سرهنگ حسن فضلي خاطرنشان كرد: بيش از 600 بسته نوشت افزار شامل كيف، مداد، پاك كن، دفتر، خودكار و ديگر نوشت افزار بين دانش‌آموزان نیازمند شهرستان خاش توزيع شده است.
 
وي با اشاره به توزيع 1000بسته لوازم التحرير در هفته هاي اخير بين دانش آموزان نيازمند اين شهرستان، گفت: اين اقدام براي چندين بار در اين شهرستان انجام شده كه خوشبختانه با اين اقدام نوع دوستانه و خداپسندانه غنچه خنده بر لبهايي افراد نيازمند نشست و اين اقدام بارقه اي از اميد و آرزو در دل مردم نيازمند ايجاد كرد.
 

 
 
سرهنگ فضلي اعتبار هزینه شده برای تهیه این میزان لوازم تحریر را 50 ميليون ريال عنوان کرد و افزود: تاكنون اين لوازم التحرير بين دانش آموزان روستاهاي افتخارآباد، اسپه، پشتكوه، چاه  سم، دستگرد، سنگان و بسياري از روستاهاي بخش ايرندگان توزيع شده و سعي مي شود تا بين تمام مدارسي كه در مناطق محروم و روستايي هستند تا پايان سال توزيع شود.
 
وي با بيان اينكه رفع نيازهاي اقشار بي بضاعت و نيازمند از اهداف اصلي توزيع بسته هاي نوشت افزار است، تصريح كرد: يكي از مهمترن فعاليت هاي ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان خاش در هر ماه، سركشي به نيازمندان و رسيدگي به مسائل و مشكلات آنان است و توزيع اين بسته هاي حمايتي اعم از نوشت افزار و مواد غذايي يكي ديگر از اولويت هاي كاري سپاه جهت محروميت زدايي در اين مناطق است.
 
وي با بيان اينكه بي ترديد ياري نيازمندان؛ اتحاد، همدلي و وحدت را در كشور دوچندان مي كند، افزود: ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان خاش آماده ارائه هرگونه خدمات به افراد محروم، نيازمند و بي بضاعت خصوصاً در مناطق روستايي محروم اين شهرستان را دارد و در راه از هيچ كوششي دريغ نمي كند.
 

 
سرهنگ فضلي ادامه داد: سپاه در زمينه ها و عرصه هاي مختلفي همانند محروميت زدايي، كمك به بيماران صعب العلاج، اقتصادمقاومتي، كمك به نيازمندان، محروميت زدايي و غيره فعاليت مي كند كه توزيع لوازم التحرير به صورت رايگان بين دانش آموزان نيازمند و مستعد درسي يكي از اين اقدامات است كه نقش مهمي در آينده دانش آموزان اين خطه دارد.
 
وي با بيان اينكه ترويج و ترغيب ارزشهاي انساني بشر دوستانه و كمك به نيازمندان و فقرا يكي ديگر از اهداف توزيع لوازم التحرير است، خاطرنشان كرد: هرگونه ارائه خدمات به نيازمندان و مستضعفان با حفظ كرامت و تكريم انجام مي شود.
 
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان خاش گفت: رسيدگي به امورات نيازمندان همواره از تاكيدات رهبر معظم انقلاب اسلامي و دين اسلام بوده و رفع مشكلات فقرا و نيازمندان بايد همواره در دستور كار مسئولان نظام باشئد.
 

 
وي بيان كرد: استعدادها و ظرفيت هاي نهفته اي در جوانان و دانش آموزان اين مرز و بوم است كه بي ترديد با نبود امكانات و تجهيزات شكوفا نخواهد شد و بايد با حمايت از اين قشر نيازمند باعث شكوفايي و رشد استعدادهاي درخشان آنها شويم.
 
سرهنگ فضلي با بيان اينكه رسانه هاي جمعي جهت نهادينه كردن فرهنگ احسان و نيكوكاري نقش مهمي دارند، گفت: رسانه ها اعم از مكتوب، مجازي و ملي بايد مردم را براي كمك و ياري رساندن به نيازمندان و مستضعفان تشويق و ترعيب و اين فرهنگ را در كشور نهادينه كند.
 
وي بيان كرد: كمك به مستضعفان و فقرا علاوه بر تقويت روحيه ايثار و فداكاري، سبب جلب رضايت خداوند مي شود و از راهكارهاي اساسي جهت شاد زيستن و  با نشاط زندگي كردن است.
 

 
وي گفت: اين اقدامات در راستاي محروميت زدايي و كمك به نيازمندان هرساله توسط سبزپوشان پاسدار در مناطق روستايي و محروم اين شهرستان اجرا مي شود و سبب رضايت اين مردم نيازمند شده است.
 
سرهنگ فضلي همچنين از توزيع بسته هاي مواد غذايي بين نيازمندان توسط سپاه خبر داد و اظهار كرد: ساخت مدرسه، خانه محروم، حسينيه و خانه عالم و نيز اجراي پروژه هاي كارآفريني و اشتغالزايي از ساير فعاليت هاي سپاه است.
 
* سپاه پاسداران نور چشم مردم سيستان و بلوچستان است
يكي از معتمدين طايفه حسين زهي در حاشيه توزيع رايگان لوازم التحرير توسط سپاه در مناطق محروم در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با قدرداني از خدمات سپاه در راستاي محروميت زدايي و توزيع لوازم التحرير در مناطق، اظهار كرد: زبان از شمارش و قدرداني خدمات سپاه در اين مناطق قاصر و ناتوان است.
 
محمد شهنوازي با بيان اينكه نيروهاي سپاه پاسداران نور چشم ما هستند، گفت: به بركت نظام و هدايتگري هاي رهبر معظم انقلاب اين نهاد مردمي و انقلابي توانسته در بسياري از عرصه ها به خوبي بدرخشد و مردم نيز از اين نهاد رضايت كامل دارند.
 

 
اين ريش سفيد طايفه حسين زهي بيان كرد: حضور بسيجيان و پاسداران در همه عرصه ها از ابتداي انقلاب تاكنون بسيار چشمگير و تاثيرگذار بوده به گونه اي كه اگر اين نيروهاي خودجوش و مردمي با هدايت سپاه نبود امروز نامي از كشور ايران در جهان نبود.
 
* سپاه پاسداران انقلاب اسلامي قلب تپنده سيستان و بلوچستان در راستاي محروميت زدايي است
شهنوازي با بيان اينكه سپاه پاسداران انقلاب اسلامي قلب تپنده سيستان و بلوچستان در راستاي محروميت زدايي است، خاطرنشان كرد: سپاه پاسدران در منطقه تاكنون توانسته اقدامات قابل توجهي در خصوص محروميت زدايي و اشتغالزايي انجام دهد و بسياري از مشكلات نيازمندان را مرتفع كند.
 
وي با بيان اينكه ما مردم حاضريم جانمان را براي نيروهاي سپاه بگذاريم، خاطرنشان كرد: بسيج در همه عرصه ها و زمينه ها امتحان خود را به خوبي پس داده است و بسيجيان همه كشور به آن افتخار مي كنند كه رهبر معظم انقلاب از عملكردشان راضي باشد و اين نشان از اقتدار و صلابت اين نهاد مردمي و انقلابي دارد.
 

 
اين معتمد طايفه حسين زهي با بيان اينگه بسيج بعنوان يكي از بزرگترين نهادهاي كشوري از ظرفيت هاي فراواني در عرصه هاي مختلف برخوردار است، اظهار كرد: اين نهاد مردمي و انقلابي همواره با انجام كارهاي عمراني نسبت به رفع محروميت اقدام مي كنند و مردم نيز از اين اقدامات رضايت كامل دارند.
 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

انتهاي پيام/
سه شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۲
کد مطلب: 436586
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *