۰

بانوی فیلیپینی مسلمان شد+تصاویر

این بانوی فیلیپینی بیان کرد: پیش از این پیرو مسیحیت و مذهب کاتولیک بودم و زمینه ای درباره ی دین اسلام نداشتم ولی دوست دارم که در خصوص این دین بیشتر بدانم.
بانوی فیلیپینی مسلمان شد+تصاویر
به گزارش سرویس مذهبي تفتان ما،به نقل از“دزفول امروز”: در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) یک بانوی فیلیپینی با حضور در دفتر امام جمعه ی دزفول به دین مبین اسلام مشرف شد.
“فلور الیزا کاسپه” دانشجوی رشته ی پزشکی با امام جمعه ی دزفول دیدار و با به زبان آوردن شهادتین، به مکتب اسلام و مذهب شیعه گروید.
حجه الاسلام قاضی دزفولی در این دیدار به زبان ساده حضرت فاطمه زهرا(س) را معرفی کرد و ابراز داشت: حضرت صدیقه ی طاهره(س) دختر پیامبر اسلام، همسر اولین امام شیعیان و مادر امام حسن و امام حسین(ع)، و از نظر کمالات دینی، عقلی و انسانی کاملترین زن می باشد.
امام جمعه ی دزفول تصریح کرد: در قرآن از ایشان به عنوان هدیه ای که به پیامبر داده شده است نام برده شده و ایشان انسان کاملی است که نقشی که در خانواده و در تربیت فرزند و در مسائل اجتماعی داشته برای تمام زنان سرمشق و الگوست.
وی ادامه داد: انتظار می رود که پیرامون زندگی حضرت فاطمه ی زهرا(س) مطالعه کنید و سیره ی ایشان را به عنوان الگوی خویش قرار داده و سعی کنید که رفتار و اعمالتان شبیه به این بانوی بزرگوار بشود.
قاضی دزفولی ضمن آرزوی موفقیت برای این زوج جوان اظهار داشت: امیدوارم پیروان خوبی برای حضرت زهرا(س) و مکتب اهل بیت(ع) بوده و خداوند فرزندان خوب و صالحی به شما کرامت فرماید.
این بانوی فیلیپینی بیان کرد: پیش از این پیرو مسیحیت و مذهب کاتولیک بودم و زمینه ای درباره ی دین اسلام نداشتم ولی دوست دارم که در خصوص این دین بیشتر بدانم.
در پایان این دیدار امام جمعه ی دزفول یک جلد کلام الله مجید و یک تابلوی نفیس به این زوج جوان هدیه داد.

دزفول امروز
سه شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۲
کد مطلب: 436591
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *