۰

همایش علمی پژوهشی «سبک زندگی در فرهنگ رضوی» کلید خورد

شرایط ارسال مقاله به همایش ملی علمی پژوهشی «سبک زندگی در فرهنگ رضوی» اعلام شد و محققان تا 31 خردادماه 96 فرصت دارند تا چکیده مقالات خود را به دبیرخانه همایش ارسال کنند.
همایش علمی پژوهشی «سبک زندگی در فرهنگ رضوی» کلید خورد
به گزارش سرویس مذهبي تفتان ما،به نقل از «بسیج جامعه زنان» همایش علمی پژوهشی «سبک زندگی در فرهنگ رضوی» با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت‌های پژوهشی مرتبط با سیره امام رضا (ع)، گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان برتر آثار پژوهشی در زمینه سیره شخصیت و معارف امام رضا (ع)، کمک به انتشار گسترده‌تر این آثار و تحکیم بنیان خانواده با الهام از سبک زندگی رضوی برگزار می شود.

تکریم سالمندان در خانواده بر اساس آموزه‌های رضوی، مبارزه با تجمل‌گرایی در خانواده بر اساس آموزه‌های رضوی، نقش مصرف و درآمد در پایداری خانواده بر اساس آموزه‌های رضوی و خانواده و سرمایه اجتماعی در فرهنگ رضوی محورهای این همایش اعلام شده است.
محققان و پژوهشگران می‌توانند مقالات خود را در حداقل ١٥ صفحه و حداکثر در ٢٠ صفحه، با فونت B Nazanin و سایز قلم 14 به دبیرخانه همایش ارسال کنند.
مقالات ارسالی باید دارای ساختار مقالات علمی باشد، یعنی شامل چکیده، واژگان کلیدی، مقدمه، بیان مساله، هدف، اهمیت و ضرورت، پرسش‌ها، روش یافته‌های پژوهش، پردازش موضوع، نتیجه‌گیری و فهرست منابع و ماخذ مستند و اطلاعات کتاب‌شناختی معتبر باشد و همچنین آثار ارسالی نباید در هیچ همایش دیگری شرکت کرده باشند.
 مقالات برگزیده همایش در مرحله داوری اگر امتیازات لازم را کسب کنند، در فصلنامه علمی پژوهشی فرهنگ رضوی منتشر می‌شوند.
آخرین مهلت ارسال چکیده مقاله 31 خرداد 96 و آخرین مهلت ارسال اصل مقاله تا تاریخ 31 شهریور 96 اعلام شده است، همچنین زمان برگزاری همایش اوایل آبان ماه ١٣٩٦ است.
بخش ویژه در این همایش حول محور کرامت انسانی با الهام از آموزه‌های رضوی، اهل بیت(ع) و قران کریم است و لازم است که صاحب اثر مستند حدیثی یا روایتی یا قرانی آموزه مورد نظر را ذکر کند.
استان کرمان امسال میزبان همایش این دوره از جشنواره امام رضا(ع) است که پوستر و فراخوان‌ همایش را به ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دانشگاههای سراسر کشور ارسال کرده است.
علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و نام نویسی در این همایش می توانند به تارنمای شمس توس به نشانی  Jonobkerman.shamstoos.ir   و یا portal.shamstoos.ir  مراجعه کنند.
انتهای پیام/«بسیج جامعه زنان»
چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۳۸
کد مطلب: 436634
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *