۰

اسفندماه؛ فاز اول یادمان بیت‌المقدس اهواز به بهره‌برداری می‌رسد

حسین زاده با بیان اینکه یادمان بیت المقدس در جاده اهواز - خرمشهر واقع شده است، گفت: اسفند ماه، فاز اول این یادمان با حضور زائران راهیان نور به بهره‌برداری می‌رسد.
اسفندماه؛ فاز اول یادمان بیت‌المقدس اهواز به بهره‌برداری می‌رسد
 به گزارش سرویس مذهبي تفتان ما،به نقل از کوله بار؛ روح الله حسین زاده مدیر راهیان نور سازمان اردویی راهیان نور بسیج در گفتگو با کوله بار با اشاره به اینکه فاز اول یادمان بیت المقدس و افتتاح آن در اسفندماه امسال به بهره برداری می رسد، گفت: یادمان بیت المقدس در منطقه «دب حردان» و در جاده اهواز-خرمشهر (جنب اردوگاه شهید حبیب الهی اهواز) واقع شده است که پس از بهره برداری، کاروان های راهیان نور می توانند از این یادمان بازدید به عمل بیاورند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه پیش از این، روایتگری از عملیات بیت المقدس در منطقه شلمچه انجام می شد، اظهار داشت: آغاز این عملیات بیت المقدس در ابتدای جاده اهواز خرمشهر و در نزدیک پادگان حبیب اللهی بود و طراحی یادمان انجام و فاز اول آن با ساخت المان و نصب نقشه منطقه عملیاتی طراحی شده است.   مدیر راهیان نور سازمان اردویی راهیان نور بسیج در ادامه خاطر نشان کرد: بحمدالله اردوهای راهیان نور همه ساله با رشد کمی و کیفی خوبی روبرو بوده است و برنامه ریزی گسترده ای انجام شده است که در اسفند ماه و نوروز بتوانیم به بهترین شکل ممکن از زائران راهیان نور در خوزستان، میزبانی به عمل بیاوریم.   حسین زاده در پایان تاکید کرد: راهیان نور از جمله سفرهای معنوی و فرهنگی اثرگذار است که می تواند موجب پیوند نسل امروزی با نسل گذشته شود و می توان آن را بزرگترین عملیات فرهنگی کشور نامید، چرا که یادآور رشادت‌ها و از جان گذشتگی های شهدای دفاع مقدس است.

کوله بار
چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۴۰
کد مطلب: 436635
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *