۰

برگزاری رزمایش بزرگ الی بیت المقدس با عنوان یاوران انقلاب در سیستان و بلوچستان

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: رزمایش بزرگ الی بیت المقدس با عنوان یاوران انقلاب و با شعار «وحدت؛ بصیرت و اقتدار بسیج» با رمز یا فاطمه الزهرا در سیستان و بلوچستان آغاز شد.
برگزاری رزمایش بزرگ الی بیت المقدس با عنوان یاوران انقلاب در سیستان و بلوچستان
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما،از زاهدان، سردار حسین معروفی صبح امروز در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران در زاهدان اظهار داشت: رزمایش بزرگ الی بیت المقدس با نام یاوران انقلاب با شعار "وحدت؛ بصیرت و اقتدار بسیج" از امروز 26 بهمن ماه با رمز "یا فاطمه الزهرا" آغاز و تا ششم اسفند ماه امسال در سیستان و بلوچستان ادامه دارد.
وی افزود: این رزمایش سالانه از طریق قرارگاه امام هادی (ع) در مرکزیت استان در قالب گردان‌های بیت المقدس و کوثر برگزار می‌شود.
معروفی بیان کرد: در این رزمایش 76 گردان بیت المقدس شامل برادران و 22 گردان کوثر شامل خواهران حضور دارند.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این رزمایش گردان‌های بیت المقدس 48 ساعت و گردان‌های کوثر 24 ساعت حضور دارند و کار گردان‌ها  به صورت اردوگاهی و خارج از شهرستان‌ها است.
وی با بیان اینکه تاکتیک‌های پیش بینی شده در راستای هر شهرستان اجرا می‌شود افزود: رزمایش در شش شهرستان کنارک، چابهار، قصرقند،  نیکشهر، سرباز، فنوج به صورت  همزمان برگزار و برگزاری کلاس‌های آموزشی خاص، تمرینات عملی، صبحگاه اختراع، امورات فرهنگی، رزم شبانه همراه با انفجارات و اجرای رزمایش عملی- تاکتیکی از برنامه‌های این رزمایش خواهد بود.
فرمانده سپاه سیستان و بلوچستان تصریح کرد: پیام این رزمایش برای دوستداران نظام، تقویت هم افزایی، اتحاد و همدلی و برای دشمنان نا امیدی خواهد بود زیرا سپاه و بسیج برای دفاع همه جانبه از دستاوردهای انقلاب و تمامیت ارضی به صورت هوشمندانه در تمامی صحنه‌ها از آرمان‌های امام (ره) و  شهدای انقلاب تا سرحد جان دادن پاسداری می‌کنند.
وی گفت: یکی از علل اصلی پیروزی انقلاب ما مولفه اتحاد و همدلی بوده و در این همایش که با حضور خواهران و برادران شیعه و سنی برگزار خواهد شد بار دیگر این اتحاد و همدلی به نمایش گذاشته می‌شود.
انتهای پیام/فارس
چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۶
کد مطلب: 436651
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *