۰
با افزايش 10 درصدي نسبت به سال گذشته؛

لايحه بودجه 120 ميليارد ريالي شهرداري خاش تقديم شورا شد/ اختصاص 60 درصد از بودجه سال آينده شهرداري خاش به پروژه هاي عمراني

معاون شهردار خاش گفت: لايحه بودجه 120 ميليارد ريالي شهرداري خاش در جلسه علني تقديم شوراي شهر شد و اين بودجه نسبت به سال گذشته 10 درصد افزايش داشته است.
لايحه بودجه 120 ميليارد ريالي شهرداري خاش تقديم شورا شد/ اختصاص 60 درصد از بودجه سال آينده شهرداري خاش به پروژه هاي عمراني
عبدالوحيد هاشمزهي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با بيان اينكه هرساله بودجه شهرداري خاش برابر قانون و در موعد مقرر تقديم شوراي شهر شده است، اظهار كرد: در بودجه شهرداري سال آينده تلاش كرديم تا با نگاهي واقع گرايانه رديف هاي درامدي را مطرح و پيشنهادات را به گونه اي ارائه كنيم كه در تحقق آن هيچ مشكلي پيش نياييد.
 
وي با بيان اينكه بودجه سال آينده به شوراي شهر ارائه شده تا مراحل تصويب را در شورا سپري و در موعد مقرر به شهرداري اعلام شود، تصريح كرد: بودجه پیشنهادی سال آينده 120 ميليارد ريال بوده كه تقديم شوراي شهر خاش شده است.
 
هاشمزهي با بيان اينكه شهرداري طبق ماده 67 قانون شهرداري ها مكلف است بودجه پيشنهادي را تحويل شوراي اسلامي شهر بدهد، ادامه داد: 60 درصد از کل بودجه سال آينده به بخش عمرانی و40 درصد آن به بخش جاری اختصاص داده شده است.
 
وي بيان كرد: خدمات رساني بهتر و مناسب تر به شهروندان و رفع مشكلات آنان باعث رضايت آنها از نظام خواهد شد و در سال آينده اعضاي شوراي شهر و مجموعه شهرداري جهت رفع مشكلات شهري، تحقيق برنامه هاي پيش بيني شده در بودجه، توسعه و عمران هرچه بيشتر اين شهر از هيچ كوشش و تلاشي دريغ نمي كنند.  
 
معاون شهردار خاش با بيان اينكه لايحه بودجه شهرداري امسال نسبت به سال گذشته 10 درصد افزايش داشته است، افزود: اولويت شهرداري خاش در سال آينده تكميل پروژه هاي نيمه تمام و نيز احداث پروژه هاي اساسي شهر خواهد بود.
 
وي گفت: پروژه هاي عمراني سال بعد را براساس نياز مردم در محله ها و با محوريت عدالت محله اي برنامه ريزي و اجراء كرده ايم تا مورد بهره برداري عموم شهروندان قرار بگيرد.
 
هاشمزهي با اعلام رضایت مناسب شهروندان از اقدامات شهرداری خاش، اظهار كرد: اعضاي شوراي اسلامي شهر خاش از چندروز ديگر بررسي و تصويب بودجه شهرداري را شروع مي كنند و پس از بررسی در کمیسیون های تخصصی و دریافت گزارش کمیسیون ها شورا نسبت به تصویب آن تصمیم گیری و اقدام مي كند.
 
انتهاي پيام/
چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۲
کد مطلب: 436673
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *