۰
با حضور ۸ تيم؛

رقابت هاي كونگ فو سيستان و بلوچستان با قهرماني تيم دانشگاه پيام نور خاش پايان يافت + تصاوير

رييس دانشگاه پيام نور مركز خاش گفت: تيم دانشگاه پيام نور اين شهرستان قهرمان رقابت هاي كونگ فو استان سيستان و بلوچستان شد و اين مرحله از مسابقات به ميزباني اين شهرستان با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد.
رقابت هاي كونگ فو سيستان و بلوچستان با قهرماني تيم دانشگاه پيام نور خاش پايان يافت + تصاوير
مهرالله ريگي در حاشيه برگزاري مسابقات كونگ فو قهرماني استان، در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: رقابت هاي قهرماني استان سيستان و بلوچستان يادواره زنده ياد ايوب شهنوازي جهت شركت در مسابقات انتخابي تيم ملي با حضور 8 تيم از سراسر استان در سالن ورزشي دانشگاه پيام نور خاش برگزار شد.
 
وي با بيان اينكه تيم هاي برنده اين رقابت ها به مسابقات كشوري اعزام مي شوند، گفت: در اين رقابت ها تیم دانشگاه پیام نور قهرمان و تيم هاي بخشداري مركزي و ميرجاوه به ترتيب مقام هاي دوم و سوم را كسب كردند که با حضور مسئولان به تیم های برتر کاپ و مدال اهداء شد.
 
ريگي تصريح كرد: هدف از برگزاری این مسابقات را تحکیم بنیه اعتقادی و معنوی آنان و ایجاد روحیه نشاط و ترغيب دانشجويان به انجام دادن ورزش ها، فعاليت هاي مناسب است.
 
وي اظهار کرد: اميدواريم با برگزاری نظیر این مسابقات در رشته های مختلف ورزشی در بین نوجوانان و جوانان به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای نهادینه کردن سه عامل اساسی: تحصیل، تهذیب و ورزش جامعه عمل بپوشانیم.
 

.

.

.

.

.

انتهاي پيام/
پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۳
کد مطلب: 436675
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *