۰

افزایش پایگاه‌های امداد هوایی در کشور تا پایان سال

سرپرست اورژانس کشور گفت: پایگاه های امداد هوایی کشور تا کنون به 30 پایگاه رسیده و تا پایان سال بر تعداد آن‌ها افزوده خواهدشد.
افزایش پایگاه‌های امداد هوایی در کشور تا پایان سال
به گزارش سرویس بهداشت و سلامت تفتان ما، پیرحسین کولیوند در ششمین گردهمایی بین المللی ایمنی راه با همکاری مرکز مدیریت حوادث وزارت بهداشت و انجمن ارتوپدی و ترومای آلمان که در سالن همایش معاونت توانبخشی هلال احمر ایران در حال برگزاری است اظهار داشت: یکی از محور های اصلی و راه های اصلی پس از تروما است مانند ضربه به سر و محور بعدی رسیدگی های پس از تروما است و بعد از آن تازه‌ترین بحث های ترافیکی بررسی خواهد شد.
وی ادامه داد: در ادامه بحث موانع ترافیکی در امداد رسانی مطرح و راهکارهایی برای آن ارایه می شود که مهم‌ترین بخش آموزش همگانی تروما است که باید به صورت جدی تری پیگیری شود و زمانی که حادثه رخ می دهد اورژانس باید به سرعت به آن رسیدگی کند.
سرپرست اورژانس کشور افزود: در این جلسه باید به بررسی اساس کار آموزش همگانی بپردازیم. در بحث بعدی به بررسی راه های کشور می پردازیم و ایمنی موتورسواران را نیز مورد بررسی قرار خواهیم داد.همچنین به تجزیه و تحلیل سطح رانندگی خواهیم پرداخت.
وی افزود: در این جلسات اهمیت طب اورژانس در حوادث جاده ای بررسی خواهد شد و راهکارهایی برای افزایش راهکارها ارائه خواهیم کرد.
 
وی ادامه داد: پایگاه های امداد هوایی به 30 پایگاه رسیده تا عید چند پایگاه اضافه خواهد شد که تاثیر به سزایی در کاهش آسیب‌های مغزی خواهد داشت.
دبیر ششمین کنگره بین المللی و سرپرست اورژانس کشور افزود: پایگاه های امداد هوایی کشور تا کنون به 30 پایگاه رسیده و تا پایان سال بر تعداد آن‌ها افزوده خواهد شد.
 
انتهای پیام/فارس
پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۳
کد مطلب: 436695
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *