۰

ناظم الشریعه: به دنبال جوان گرایی در تیم ملی هستم/ لیگ خیلی خوبی در فوتسال داریم

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: به دنبال جوان گرایی در تیم ملی هستم و بازیکنان جدید و جوان را به تیم ملی دعوت خواهم کرد.
ناظم الشریعه: به دنبال جوان گرایی در تیم ملی هستم/ لیگ خیلی خوبی در فوتسال داریم
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما،محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: هفته های آخر لیگ است و بازیها پرفشار، ما هم مسابقات لیگ را تماشا می‌کنیم و بازی بازیکنان جدیدی که قرار است جدیدا در تیم ملی باشند را به همراه همکارانم دنبال می‌کنیم.
اولین بازی تدارکاتی ما در تاریخ 21و22 اسفند ماه در شیراز است که برای این بازی از بازیکنان جوان لیگ استفاده خواهیم کرد و بعد از آن هم 5 فروردین اردو تشکیل خواهد شد که سیزدهم فروردین راهی کرواسی می‌شویم چون شانزدهم فروردین با تیم ملی کرواسی بازی تدارکاتی داریم البته هجدهم اسفند ماه لیست تیم ملی اعلام می شود.
وی در خصوص کیفیت لیگ افزود: لیگ خیلی خوبی داریم و تیم های بالای جدول زیاد شده اند مثل دبیری تبریز٬ مس سونگون٬ گیتی پسند و تاسیسات دریایی که این خیلی خوب است و علی رغم اینکه گیتی پسند ملی پوش زیاد دارد شما می‌بینید که الان در خطر است و تیم های زیادی به دنبالش هستند.
ناظم الشریعه در خصوص جوان گرایی در تیم ملی عنوان کرد: همه را عوض کردیم و یک سری بازیکن جدید و جوان را به تیم ملی دعوت می‌کنیم تا برای آنها هم ایجاد انگیزه شود و تا آنجا که ممکن است می خواهیم همه را زیر نظر داشته باشیم تا برای آینده بازیکن خوب داشته باشیم.
سرمربی تیم ملی در خصوص استخدام مربی بدنساز خارجی برای تیم ملی گفت: آقای الینی مدرس بدنسازی هستند ما به غیر از تیم ملی به دنبال افزایش علم مربیان لیگ هم هستیم و بر همین اساس قرار است کلاس های بدنسازی در سطح کشور برگزار کنیم تا همه مربیان لیگ از علم بدنسازی آقای الینی بهره ببرند چون ما معتقدیم که اگر علم بدنسازی مربیان لیگ کامل شود٬ شرایط بدنی بازیکنان لیگ هم بهتر خواهد شد و به همین صورت تیم ملی هم پیشرفت خواهد کرد.
بازیکنان ما در تیم ملی از لحاظ بدنی شکننده هستند و اگر می‌خواهیم سکوهای جهانی را کسب کنیم، فقط تکنیک کافی نیست و بچه ها باید از لحاظ بدنی هم خوب باشند.
وی در خصوص مراسم تجلیل هم اذعان داشت: مراسم تجلیل به دلیل یک سری مشکلات کنسل شد و قرار است 25 اسفند ماه در تبریز برگزار شود که میزبان این مراسم شهردار تبریز است و فدراسیون هم پاداش هایی که قرار بود بدهد را خواهد داد.
وی در پایان در خصوص حسین طیبی گفت: حسین طیبی بازیکن خیلی خوبی است و ماهم خیلی خوشحالیم که این لژیونر ما خیلی خوب گلزنی می‌کند و حتما در تیم ملی خواهد بود.
انتهای پیام/فارس
پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۵
کد مطلب: 436706
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *