۰

کشف 656 کیلوگرم مواد مخدر و سه قبضه سلاح جنگی در سیستان و بلوچستان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان از کشف 656 کیلوگرم مواد مخدر و سه قبضه سلاح جنگی در درگیری با قاچاقچیان مسلح خبر داد.
کشف 656 کیلوگرم مواد مخدر و سه قبضه سلاح جنگی در سیستان و بلوچستان
به گزارش سرویس حوادث تفتان ما،به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس سیستان و بلوچستان، محمدرضا نصیری در بیان جزئیات دقیق این خبر گفت: با تلاش یک ماهه ماموران انتظامی شهرستان‌های "خاش" و "سیب سوران" و پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر استان باندی که به صورت مسلحانه و با استفاده از خودروهای تیزرو کوهستانی اقدام به انتقال موادمخدر از مرزها به عمق استان می‌کرد، شناسایی شد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان وبلوچستان افزود: اعضای این باند مسلح، شب گذشته با یک دستگاه خودروی سواری و یک دستگاه خودرو تویوتا در محورهای فرعی شهرستان "خاش"، گرفتار کمین یگان‌های عملیاتی پلیس شدند و با آنها به صورت مسلحانه درگیر شدند. 
این مقام انتظامی با اشاره به حدود نیم ساعت درگیری مسلحانه شدید، گفت: قاچاقچیان که توان مقابله با آتش پر حجم ماموران را نداشتند با به جا گذاشتن خودروهای حامل مواد مخدر و استفاده از تاریکی شب از منطقه متواری شده که ماموران در پاکسازی منطقه درگیری 616کیلوگرم تریاک و40کیلو حشیش را به همراه دو قبضه سلاح کلاش و یک قبضه کلت کمری و مهمات کشف کردند.
انتهای پیام/استان
شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۶
کد مطلب: 436747
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *