۰

محور ترانزیتی ریگان ـ چابهار مسدود شد/ 35 نفر راهی مراکز بهداشتی شدند

فرماندار ریگان گفت: توفان شدید شن به همراه ریزگردها جاده ترانزیتی ریگان ـ چابهار را مسدود کرد.
محور ترانزیتی ریگان ـ چابهار مسدود شد/ 35 نفر راهی مراکز بهداشتی شدند
به گزارش سرویس حوادث تفتان ما،امین باقری امروز در ریگان اظهار داشت: توفان شدید شن که از شب گذشته در شهرستان ریگان آغاز به وزیدن کرده است امروز بر شدت آن افزوده شد.
فرماندار ریگان اظهار کرد: با توجه به اینکه شدت وزش توفان به همراه ریزگردها در محور هشتصد متری شهرستان ریگان است تمام نیروهای امدادی و اورژانس جاده‌ای به این محور اعزام شدند.
باقری بیان داشت: توفان شدید شن به همراه ریزگردها موجب شن‌گرفتگی آسفالت محور ریگان ـ چابهار شد که نیروهای راهداری در حال شن‌روبی از این محور هستند.
وی عنوان کرد: توفان شن علاوه بر مشکلات تنفسی موجب خسارات از جمله شن‌گرفتگی باغ‌ها و مزارع و خسارت به محصولات گندم و جو شده است.
فرماندار ریگان از آماده‌باش تمام نیروهای امدادی در محور ترانزیتی ریگان - چابهار خبر داد و بیان داشت: مساجد و مدارس برای اسکان مسافران این محور آماده است.
باقری گفت: توفان شدید شن به همراه ریزگردها هفته گذشته بیش از 100 نفر را راهی مراکز بهداشتی درمانی کرد و موجب خسارات میلیاردی به این شهرستان شد.
وی افزود: توفان شدید شن به همراه ریزگردها 16 روستای ریگان را خالی از سکنه کرد و بیش از 50 روستا در محاصره شن‌های روان قرار دارند.
انتهای پیام/فارس
شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۹
کد مطلب: 436748
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *