۰

استقبال علاقه‌مندان برای خادمی شهدا در سرزمین‌های نور

مسئول کمیته خادمین قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج گفت: با توجه به محدود بودن ظرفیت بکارگیری خادمین در اردوهای راهیان نور، اولویت با خادمینی است که برای اولین بار در این مناطق حاضر می‌شوند.
استقبال علاقه‌مندان برای خادمی شهدا در سرزمین‌های نور
به گزارش سرویس باشهداتفتان مابه نقل از کوله بار؛ محمدحاج رحیمی مسئول کمیته خادمین قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی دارای پیام‌های محوری، اصلی و جهانی بوده که یکی از این پیام‌ها، پیام ظلم‌ستیزی و عدم سلطه‌پذیری است، گفت: شعار انقلاب ما مخالفت با سلطه بیگانگان و مستکبران است و این در نهاد و جزو ذات انقلاب اسلامی وجود دارد.
وی با اشاره به اینکه تاریخ امریکا به خوبی نشان می‌دهد که سردمداران اردوگاه سرمایه‌داری در امریکا به هیچ وجه به پیمان‌ها و تعهدات خود پایبند نبوده‌اند، گفت: در تاریخ امریکا حتی یک توافق وجود ندارد که این کشور پای آن را امضا کرده و سپس به آن پایبند باقی مانده باشد، تجربه نافرجام بودن برجام و کارشکنی و بدعهدی شیطان بزرگ نیز بیش از پیش این حقیقت مسلم را آشکار ساخت.   حاج رحیمی در ادامه خاطرنشان کرد: شیطان بزرگ بارها ثابت کرده است که مورد اعتماد نیست و همانطور که رهبرمان فرمودند، نباید فریب حیله ها و نیرنگ های آمریکا را خورد.   مسئول کمیته خادمین قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج در ادامه ابراز داشت: بسیج یکی از نهادهای مردمی است که استکبار ستیزی را جزو ضروری ترین و اساسی ترین برنامه های خود می داند.   وی در خصوص استقبال خادمین شهدا برای بکارگیری در مناطق عملیاتی دفاع مقدس گفت: بحمدالله همه ساله با استقبال بیش از اندازه خادمین شهدا برای اعزام به سرزمین های نور مواجه می شویم و واقعا امکانات ما درحد پاسخگویی به درخواست همه خادمین شهدا نیست و به ناچار و به دلیل کمبود فضا برای پذیرش این عزیزان، آنها را گزینش می کنیم اما الویت با باراولی هاست.
کوله بار
شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۲
کد مطلب: 436756
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *