۰

راهیان نور؛ پلی میان شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم

سردار سلیمانی گفت: بسیاری از شهدای مدافع حرم با مناطق عملیاتی دفاع مقدس آشنا بودند و بارها شاهد حضور آنها در این مناطق بودیم.
راهیان نور؛ پلی میان شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم
به گزارش سرویس باشهداتفتان مابه نقل از کوله بار؛ سردار یعقوب سلیمانی رئیس سازمان اردویی و راهیان نور بسیج در گفتگو با خبرنگار کوله بار با بیان اینکه راهیان نور، پلی میان شهدای دفاع مقدس و مدافعان است، گفت: بسیاری از شهدای مدافع حرم با مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب،غرب و شمال غرب کشورمان آشنا بودند و بارها شاهد حضور آنها در این مناطق بودیم و به دلیل عشق و علاقه شان به شهدای دفاع مقدس بود که مسیر خودشان یعنی مدافع حرم حضرت زینب(س) را انتخاب کردند.
    وی در ادامه با اشاره به نقش بسیج در برطرف کردن معضلات فرهنگی و اجتماعی کشور اظهار داشت: بسیج شجره طیبه است وحاکمیت تفکر بسیج یعنی رفع معضلات فرهنگی و اجتماعی و ما نقش بسیج را در دوران دفاع مقدس به خوبی دیدیم، اگر نگاه و تفکر بسیجی حاکم شود مشکلات حل می شوند.     رئیس سازمان بسیج اردویی و راهیان نور خاطر نشان کرد: تفکر بسیج در هر عرصه ای که وارد شده در داخل و خارج کشور با حداقل هزنیه ها خروجی بسیار خوبی داشته است لذا باید نگاه و اندیشه بسیج را تسری داد همانگونه که امام راحل بسیج را تاسیس کرد و امروز هم مقام معظم رهبری همان مسیر را طی می کنند.     سردار سلیمانی تصریح کرد: حاکمیت تفکر بسیج یعنی علی رغم ترویج و تهییج عملی و عمومی دشمنان معضلات کشور را رفع کنیم و تنها یک راه برای رفع مشکلات بوده که آن هم مدیریت جهادی است.     وی در خاتمه با بیان اینکه هفته بسیج فرصتی برای بیان ابتکار ها و خلاقیت های بسیجیان است گفت: بسیج جریان نیست، بسیج یک تفکر جامع است و تنها جغرافیای ایران را شامل نمی شود بلکه جغرافیای جهانی دارد.

کوله باز
شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۳
کد مطلب: 436757
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *