۰
امام جمعه موقت زاهدان:

مردم منتظر ارائه گزارش اقدامات دولت در بحث اقتصاد مقاومتی هستند

امام جمعه موقت زاهدان گفت: دولتمردان باید بدانند که مردم منتظر ارائه گزارش اقدامات آنان در بحث اقتصاد مقاومتی هستند و در صورت کم کاری در این حوزه باید به مردم پاسخگو باشد.
مردم منتظر ارائه گزارش اقدامات دولت در بحث اقتصاد مقاومتی هستند
به گزارش سرویس سیستان و بلوچستانتفتان ما،حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای قدس زاهدان، ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای، اظهار کرد: زبان و گفتار انسان، او را به تعالی و یا شقاوت می‌رساند.
امام جمعه موقت زاهدان افزود: زبان می‌تواند آفات زیادی را برای انسان در زندگی به وجود آورد.
وی ادامه داد: زبان انسان مومن پشت قلبش است، بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و مشکلات خانوادگی امروزه از زبان است.
حمیدی بیان کرد: انسان باید کم حرف بزند، اما گزیده حرف بزند، باید پشت هر حرفی تفکر باشد و آثار هر مطلبی که عنوان می‌شود در نظر گرفته شود.
وی با اشاره به اینکه مراقبت و مواظبت از زبان از تکالیف هر مؤمنی است، افزود: بسیاری از آسیب های اجتماعی که با آن درگیر هستیم همانند بسیاری از اختلافات خانوادگی، ناشی از عدم کنترل زبان و نحوه سخن گفتن ما در جامعه است.
رئیس‌کل دادگستری سیستان و بلوچستان با اشاره به روز امور تربیتی وتربیت اسلامی، بیان کرد: بحث تربیت در اسلام بسیار مهم است به گونه‌ای که در قرآن نیز تاکیدات فراوانی در این زمینه شده است و علم بدون تربیت را مضر دانسته است.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در ششمین کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین، تصریح کرد: مهم‌ترین مسئله امروز جهان اسلان مسئله فلسطین و مبارزه با صهیونیست است و تنها راه نجات مردم فلسطین مقاومت است.
حمیدی گفت: سال ۹۵ به وسیله مقام معظم رهبری به نام سال اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل نامگذاری شد و بنا به درخواست ایشان در پایان امسال باید تمامی قوا گزارشی از اقدامات و عمل خود در بحث اقتصاد مقاومتی به مردم ارائه دهند.
وی با اشاره با مسئله برجام بیان کرد: با وجود اینکه به پایان سال ۹۵ نزدیک می شویم هنوز هم شاهد عدم استفاده کافی از ظرفیت‌ها و توان داخلی هستیم و بیشتر نگاه‌ها به ظرفیت‌های خارجی و بحث برجام دوخته شده است.
وی گفت: دولتمردان باید بدانند که مردم منتظر ارائه گزارش اقدامات آنان در بحث اقتصاد مقاومتی هستند و در صورت کم کاری در این حوزه باید به مردم پاسخگو باشد.
انتهای پیام/فارس
شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۱۳
کد مطلب: 436836
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *