۰

اجرای طرح‌ «همیار پلیس» در نوروز ۹۶/ حضور 10 هزار «همیار گردشگر» در تعطیلات نوروز برای نخستین بار

مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه دانش‌آموزان در قالب دو طرح «همیار پلیس» و «همیار گردشگر» در تعطیلات نوروزی مشارکت دارند، از اجرای طرح همیار گردشگر با حضور 10 هزار دانش‌آموز برای نخستین بار در کشور خبر داد.
اجرای طرح‌ «همیار پلیس» در نوروز ۹۶/ حضور 10 هزار «همیار گردشگر» در تعطیلات نوروز برای نخستین بار
به گزارش سرویس اجتماعي  تفتان ما،مهدی علی‌اکبرزاده مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش  در خصوص «برنامه‌های این معاونت در آستانه سال جدید»، اظهار داشت: بیشترین حجم برنامه‌های ما برای دانش‌آموزان، انجام دو کار مهم تربیتی است.
وی در توضیح این اقدامات افزود: یکی از این برنامه‌ها طرح «همیار پلیس» و دیگری «همیار گردشگر» است که مانور نوروزی همیاران پلیس با حضور نیروی راهور ناجا، امروز در همه استان‌ها و در برخی مدارس برگزار خواهد شد و در تهران نیز در یکی از مدارس منطقه 6 برگزار می‌شود.
علی‌اکبرزاده با اشاره به اینکه این طرح همه دانش‌آموزان مقاطع تحصیلی را شامل می‌شود، تصریح کرد: حدود 9 میلیون همیار پلیس در کشور داریم که شامل دانش‌آموزان دختر و پسر هستند.
مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش با اشاره به طرح همیار گردشگر متذکر شد:‌ برای نخستین بار امسال 384 مدرسه متوسطه را انتخاب کرده‌ایم که در هر مدرسه حدود 25 دانش‌آموز انتخاب شده‌اند و در مجموع به 10 هزار دانش‌‌آموز آماده‌باش داده‌ایم تا پس از ساماندهی لازم، در ایام تعطیلات نوروز در مراکز گردشگری و کمپ‌های نوروزی در شهرها به گردشگران کمک کنند.
وی خاطر نشان کرد:‌ در 24 اسفند در جوار مرقد مطهر حضرت امام(ره)، آماده باش نوروزی همراه با نیروی انتظامی و وزارت بهداشت برگزار می‌کنیم که در این مانور 100 دانش‌آموز همیارگردشگر و 100 دانش‌آموز همیارپلیس حضور خواهند داشت.
 انتهای پیام/فارس
يکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۱۳
کد مطلب: 437361
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *