۰

چرا دولت‌ها مشکلات را به گردن قبلی‌ها می‌اندازند؟/دشمن دنبال ضربه به نظام از مسیر اقتصادی است

معاون اول قوه قضاییه گفت: دشمن متخاصم قصد دارد در زمینه اقتصادی به ما ضربه بزنند زیرا درک کردند جنگ پرهزینه است و باعث می شود مردم متحد شوند و اگر می خواهند به اهداف خود برسند باید از این طریق عمل کنند.
چرا دولت‌ها مشکلات را به گردن قبلی‌ها می‌اندازند؟/دشمن دنبال ضربه به نظام از مسیر اقتصادی است
به گزارش سرویس اجتماعي  تفتان ما،، غلامحسین محسنی اژه ای در ادامه سخنان خود در اتاق بازرگانی بیان داشت: باید دید در شرایط کنونی قوه قضاییه چه کمکی به بخش خصوصی و فعالان اقتصادی می کند و فعالان اقتصادی چه کمکی می توانند در جریان رسیدگی به پرونده ها مهم اقتصادی کنند.
معاون اول قوه قضاییه گفت: برخی اشاره کردند امروز شرایط حاکم بر بخش اقتصاد بسیار مهم است بله درست است اقتصاد در همه زمان ها مخصوصا الان مهم است. زیرا دشمن متخاصم قصد دارد در زمینه اقتصادی به ما ضربه بزنند زیرا درک کردند جنگ پرهزینه است و باعث می شود مردم متحد شوند و اگر می خواهند به اهداف خود برسند باید از این طریق عمل کنند.
اژه‌ای گفت: نگاه ما و اسلام در بخش مالکیت خصوصی و فعالیت اقتصادی مشخص است در اسلام برای فعالیت اقتصادی شرایط وجود دارد اما برای مالکیت خصوصی سقفی وجود ندارد. حتی از جانب مسئولین عالی نظام و شخص رهبری تاکیدات مهمی چون اقتصاد مقاومتی وجود دارد.
سخنگوی قوه قضاییه تصریح کرد: در یک دهه قبل که سیاست های کلی نظام و  اصل 44 توسط مجلس برای اجرا ابلاغ شده باز پس از چند سال مقام رهبری سیاست کلی اقتصاد مقاومتی را ابلاغ کردند.
وی ادامه داد: اگر خدا از ما سوال کند چه کردید و ما در جواب بگوییم نگذاشتند و یا مشکلات مربوط به گذشتگان ما بود کافی است؟
اژه‌ای افزود: اینکه دولت جدید بگوید مشکلات مربوط به دولت قبل بود درست است و راضی کننده؟ اینکه ترامپ می گوید همه مشکلات برای گذشتگان است باشد در جواب باید بگوییم ببینیم تو چه میکنی.
سخنگوی قوه قضاییه تصریح کرد: اینکه می گوییم اقتصاد دولتی خوب نیست و باید به بخش خصوصی محول شود که این حرف درست است باید ببینیم بخش خصوصی متولی خاصی دارد؟ و اگر بگویبم اتاق بازرگانی متولی آن است ایا تمام وظایف خود را انجام داده است. ایا توانسته سه قوه را در جهت خصوصی شدن رهنمود کند. ایا توانسته اهمیت مسایل قضایی را برای سه قوه تبیین کند.
اژه ای افزود: یک شعبه از بانکی سه هزار میلیارد ال سی غیر معتبر صادر می کند که اگر یک نفر متخصص بود متوجه میشد این‌کار ایراد دارد.
وی گفت: ما نباید اجازه دهیم کسی در چاه بیفتد بعد به او سنگ بزنیم، با نشست مشترکی که مجدد خواهیم داشت بررسی می کنیم کمیته های حمایت قضایی کدام استان عقب است و کدام استان خوب کار کرده است.
اژه ای بیان داشت: در خصوص مقابله با قاچاق باید بگویم که این یک امر مهم است، مقام معظم رهبری علنی گفتند با قاچاقچیان برخورد کنید و کالای قاچاق را آتش بزنید؛ یک سوال مطرح است که امحا شود یا نشود، رهبری گفتند امحا شود بعد آمدند گفتند نباید از بین برد، کسانی که با امحاء مخالف هستند راه حل برای برخورد با قاچاق بدهند.
انتهای پیام/فارس
يکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۱۴
کد مطلب: 437362
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *