۰

پخش فصل جدید «دورهمی» از ابتدای نوروز آغاز می‌شود/ مهران مدیری با تغییرات می‌آید

فصل جدید برنامه تلویزیونی «دورهمی» با اجرای «مهران مدیری» از ابتدای سال جدید به روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.
پخش فصل جدید «دورهمی» از ابتدای نوروز آغاز می‌شود/ مهران مدیری با تغییرات می‌آید
به گزارش سرویس فرهنگي تفتان ما،«وفا ملک‌زاده» مدیر روابط عمومی سری جدید برنامه تلویزیونی «دورهمی» در پاسخ به این سوال که شنیده شده این مجموعه برای نوروز 96 به پخش نمی‌رسد؟ گفت: خیر. چنین شایعاتی صحت ندارد و ما در حال حاضر مرحله پیش تولید را سپری می‌کنیم و طی روزهای اخیر ضبط برنامه آغاز خواهد شد.
وی درباره آغاز پخش سری جدید نیز اظهارداشت: اولین قسمت از دورهمی ویژه نوروز 96 از ابتدای سال جدید ساعت 23 از شبکه نسیم پخش خواهد شد. این برنامه تا پایان نوروز هر شب روی آنتن خواهد رفت و پس از آن احتمالا به روال سابق در روزهای پایانی هفته مخاطبان می‌توانند به تماشای برنامه بنشینند.
روابط عمومی برنامه همچنین درباره تغییرات سری جدید برنامه نیز توضیح داد: سری جدید برنامه دورهمی قطعا با تغییراتی همراه خواهد بود که در جهت رضایت مخاطبان است و ترجیح ما این است که هم زمان با آغاز پخش مخاطبان شاهد این تغییرات باشند.
وی در پایان گفت: از جمله این تغییرات می‌توان به حضور سیدحسین هادیان‌فر به عنوان تهیه‌کننده اجرایی دورهمی اشاره کرد که پیش از این سابقه همکاری با مدیری را در فیلم ساعت پنج عصر را برعهده داشته است.
انتهای پیام/فارس
دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۳۶
کد مطلب: 437407
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *