۰

طلسم جشنواره ملی ازدواج امسال هم باز نشد!

جشنواره ملی ازدواج که امسال نیز بارها مسئولان وزارت ورزش و جوانان وعده برگزاری آن را داده بودند و هر بار به بهانه‌ای به تعویق افتاده بود باردیگر به تعویق افتاد تا طلسم برگزار نشدن این جشنواره همچنان قفل بماند.
طلسم جشنواره ملی ازدواج امسال هم باز نشد!
به گزارش سرویس اجتماعي  تفتان ما،گروه جامعه: برگزاری جشنواره ملی ازدواج یکی از سریال‌های دنباله‌داری شده است که گویی قرار نیست قسمت پایانی آن هنوز به نمایش درآید، وعده‌های مکرری که برای اجرای این جشنواره هر بار از سوی مسئولان داده می‌شود و هر بار به بهانه‌ای به تعویق می‌افتد.
امسال هم آنقدر وعده داده شد و آن قدر به تأخیر افتاد که سال 95 هم به پایان رسید آخرین وعده‌ای که در مورد برگزاری این جشنواره از سوی مدیرکل دفتر ازدواج وزارت ورزش و جوانان داده شده بود مربوط به برگزاری این جشنواره در نیمه دوم اسفند ماه امسال بود که نیمه دوم اسفند هم به پایان رسید اما هنوز خبری از برگزاری این جشنواره نیست و آنطور که شنیده شده است برگزاری این جشنواره به فروردین سال آینده موکول شده است!
جشنواره‌ای که سال گذشته به هر دلیلی برگزار نشد طلسم آن امسال هم باز نشد، پیش از این صبحی مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان از برگزاری این جشنواره در شهریور ماه خبر داده بود که برگزار نشد و گفته شد به دلیل استقبال بیش از حد و تقاضاهای متعدد متقاضیان این جشنواره با تأخیر برگزار می‌شود و با توجه به در پیش بودن ماه‌های محرم و صفر امیدواریم بعد از این ایام و در اواخر آذرماه شاهد برگزاری این جشنواره باشیم!
 

 
آذر ماه هم به پایان رسید و خبری از برگزاری این جشنواره نبود این بار مسئولان وزارت ورزش و جوانان گفتند قرار بود این جشنواره آذر ماه برگزار شود که به دلیل برخی مشکلات امکان‌پذیر نشد اما برگزاری این جشنواره برای نیمه دوم اسفند قطعی شده است و به تأخیر نمی‌افتد!
جشنواره‌ای که قرار بود قطعی در نیمه دوم اسفند برگزار شود باز هم برگزار نشد و گویا مشکلات بر سر راه برگزاری یک جشنواره با محوریت ازدواج جوانان آنقدر زیاد است که مسئولان قادر به حل آنها نیستند، شاید هم تعریف مسئولان از اولویت برگزاری جشنواره‌ها تغییر کرده است و جشنواره ازدواج در اولویت آنها قرار ندارد.
هر چند برگزاری این جشنواره‌ها شاید در عمل نتواند مشکلی از ازدواج جوانان را حل کند و بیشتر یک حرکت نمادین است که می‌تواند میزان توجه دولت به موضوع ازدواج جوانان را نشان دهد اما همین اقدام نمادین هم تا الان با اما و اگرهای زیادی مواجه شده است. حال باید منتظر ماند و دید طلسم دو ساله جشنواره ملی ازدواج سال آینده باز خواهد شد یا باز هم وعده‌های برگزاری آن داده می‌شود اما خبری از اجرا نخواهد بود!
انتهای پیام/فارس
دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۳۴
کد مطلب: 437410
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *