۰
با هدف گراميداشت ياد و خاطره شهداي مدافع حرم؛

دوچرخه سوار ایرانگرد وارد شهرستان خاش شد/ دوچرخه سوار جهانگرد: تلاش مي كنم تا فرمان رهبر انقلاب در راستاي ترويج فرهنگ ورزش هاي همگاني را محقق كنم + تصاوير

محمد آقا میربابایی دوچرخه سوار ایرانگرد بابلسری به شهرستان خاش وارد شد و مورد استقبال مسئولين قرار گرفت.
دوچرخه سوار ایرانگرد وارد شهرستان خاش شد/ دوچرخه سوار جهانگرد: تلاش مي كنم تا فرمان رهبر انقلاب در راستاي ترويج فرهنگ ورزش هاي همگاني را محقق كنم + تصاوير
به گزارش تفتان ما، اين دوچرخه سوار جهانگرد بابلسري كه به دنبال ثبت رکورد گینس است در جهت ترويج فرهنگ دوچرخه سواري و نيز گردشگري داخلي با بهره گيري از وسيله نقليه بدون دود و تماشاي مناطق زيباي كشور اقدام به ركاب زني با دوچرخه كرده است.
 
اين ورزشكار كه سفر خود را از 8 تير سال جاري آغاز كرده است و با عبور از مسير استان هاي مازندران، اردبيل، گيلان، آذربايجان شرقي و غربي، كردستان، كرمانشاه، خوزستان، بوشهر، هرمزگان و قسمتي از كرمان و رودبار جنوب به دلگان و سپس وارد شهرستان خاش شد و مورد استقبال مسئولين قرار گرفت.
 

 
* با هدف ترويج استفاده از دوچرخه و كاهش آلودگي هوا به تمام شهرهاي ايران ركاب مي زنم
اين دوچرخه سوار بابلسری در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: اين اقدام در راستاي ترويج فرهنگ استفاده از دوچرخه و نيز كاهش استفاده بي رويه از وسايل نقليه موتوري، ترافيك، آلودگي هوا، معضلات زيست محيطي و نيز كمك به صنعت گردشگري كه بزرگترين صنعت اشتغالزا و درامدزايي در دنياست، اين اقدام را انجام دادم و قصد ثبت یک رکورد مهم دارم.
 
محمد آقا میربابایی بيان كرد: در سفرهاي خود به شهرهاي مختلف جهان با هدف گراميداشت ياد و خاطره شهداي عزيز مدافع حرم به ديدار اين خانواده ها مي روم و عكس ها و تصاوير اين شهداء را جمع آوري مي كنم و با تشکیل یک آلبوم نفیس از شهدای مدافع حرم یاد این شهدا را زنده نگه خواهم داشت
.

 
وي با بيان اينكه گراميداشت ياد و خاطره شهداي مدافع حرم شعار اين سفر است، تصريح كرد: قصد دارم با شعار گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم به تمام استان های کشور سفر کنم.
 
میربابایی خاطرنشان كرد: طبق فرمايش گوهربار رهبر فرزانه انقلاب اسلام در راستاي ترويج و گسترش ورزش های همگانی در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و زنده نگه داشتن یاد شهدا در حال طی کردن سراسر کشورمان هستم.
 
وي با بيان اينكه اين سفر براي نخستين بار در كشور انجام شده است، اذعان كرد: حداقل تا حدود يكسال ديگر اين سفر ادامه دارد و شهرها و استان هاي شمال كرمان، يزد، قم، اصفهان، تهران، كرج، قزوين مركزي، چهارمحال بختياري، گلستان و غيره را ركاب خواهم زد.
 

 
اين دوچرخه سوار بيان كرد: در پايان اين سفر به محضر رهبر انقلاب اسلامي خواهم رسيد و براي نخستين بار در دنيا ركورد پيمايش گینسی 155 کشور جهان به جز فلسطین اشغالی با دوچرخه را شروع می کنم.
 
وي خطاب به مسئولين، اظهار كرد: تقاضا دارم، مسئولين جهت چاپ پوستر و تصاوير شهداي مدافع حرم با من همكاري كنند تا بتوانم در پيشبرد اهدافم هرچه بهتر ايفاي نقش كنم.
 

.

.

.

انتهاي پيام/
دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۲۳
کد مطلب: 437443
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *