۰
در عملیاتی غافلگیرانه؛

کشف 380 كيلوگرم مواد مخدر در درگیری پلیس با سوداگران مرگ در خاش/ دستگيري 3 قاچاقچي و سارق در شهرستان خاش

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خاش از كشف بيش از 380 كيلوگرم موادمخدر در درگيري پليس با قاچاقچيان مسلح در اين شهرستان خبر داد.
کشف 380 كيلوگرم مواد مخدر در درگیری پلیس با سوداگران مرگ در خاش/ دستگيري 3 قاچاقچي و سارق در شهرستان خاش
سرهنگ غلامرضا اربابي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: در اجرای طرح‌های ارتقا امنیت اجتماعی و همچنین مبارزه با قاچاق مواد مخدر، مأموران انتظامی این شهرستان در پي كسب خبري مبني بر جابجایی مقادير بسیار زیادی مواد مخدر توسط سوداگران مرگ با استفاده از یک دستگاه خودرو زانتیا در محور جاده سنگان به خاش، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و سریعاً وارد عملیات شدند.
 
وي افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و نامحسوس، ماموران نيروي انتظامي اقدام به ايست بازرسي در محل تردد قاچاقچيان كردند و پس از شناسايي و رويت خودروي مذكور فرمان ايست را صادر كردند اما قاچاقچيان بدون توجه به اين فرمان اقدام به فرار كردند.
 
سرهنگ اربابي بيان كرد: پس از تعقيب و گريزهاي فراوان ماموران نيروي انتظامي و با توجه به آتش شدید یگان های عملیاتی پلیس قاچاقچیان عرصه را برخود تنگ دیدند، خودروي حامل مواد مخدر را در يكي از روستاهاي خاش رها و به آن سوی مرز متواری شدند.
 
وي با بيان اينكه قاچاقچيان قصد داشتند اين محموله مواد مخدر را به استان هاي مركزي كشور منتقل كنند، اذعان كرد: در بازرسی از خودروی قاچاقچیان بيش از 380 کیلوگرم مواد مخدر از نوع ترياك كشف و ضبط شد.
 
فرمانده انتظامي شهرستان خاش همچنين از عمليات موفقيت آميز ديگري خبر داد و گفت: ماموران انتظامي شهرستان خاش به يك دستگاه خودروي تويوتا مشكوك و فرمان ايست را صادر كردند اما راننده خودرو بدون توجه به اين دستور سرعت خود را افزايش داد كه در نهايت راننده تويوتا عرصه را بر خود تنگ ديد و خودرو را متوقف كرد.
 
وي بيان كرد: در بازرسي از اين خودرو چهار نفر شتر قاچاق به ارزش ريالي 52 ميليون و 991 هزار ريال كشف و متخلف به جزاي نقدي 60 ميليون ريال و ضبط شترهاي قاچاق به نفع دولت محكوم شد.
 
سرهنگ اربابي همچنين از عمليات ديگري خبر داد و اذعان كرد: ماموران كلانتري 12 شهرستان خاش پس از چندروز كار عملياتي، توانستند پس از تعقيب سارق سابقه دار در يك عمليات غافلگيرانه آن را دستگير كنند.
 
وي بيان كرد: اين سارق در بازجويي به چهارفقره سرقت منزل، كابل، احشام و تجهيزات مخابراتي و لوازم داخل خودرو اعتراف كرد كه پرونده جهت بررسي و سير مراحل قانوني به مراجع قضايي تحويل داده شد.
 
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خاش با اشاره به اینکه مقابله با پدیده شوم قاچاق به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار دارد، از شهروندان خواست که هر گونه ناهنجاری و موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 به پلیس اطلاع دهند.
 
انتهاي پيام/
سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب: 437478
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *