۰

شاهرودی: پرسپولیس می‌تواند در آزادی جبران کند/باید مقابل تیم‌های عربی مثل خودشان بازی کرد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: پرسپولیس می‌تواند این بازی را در مسابقه برگشت در ورزشگاه آزادی جبران کند.
شاهرودی: پرسپولیس می‌تواند در آزادی جبران کند/باید مقابل تیم‌های عربی مثل خودشان بازی کرد
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما،رضا شاهرودی ، در مورد شکست سه بر یک پرسپولس مقابل الریان قطر،‌ گفت: بازی خوبی بود. الریان تیم بسیار خوبی بود. بازیکنان از حریف خود پیش افتادند اما بازی را کنترل نکردند. همیشه گفتم وقتی مقابل تیم‌های عربی بازی می‌کنید و پیش می‌افتید باید مثل خود آنها رفتار کنید و وقت را تلف کنید. الریان تیم قدرتمندی بود اما پرسپولیس می‌تواند در بازی برگشت این نتیجه را جبران کند.
وی در مورد اینکه دست برانکو روی نیمکت خالی بود، خاطرنشان کرد: همیشه گفته‌ام یک مربی موفق نیاز به نیمکت قوی دارد تا در شرایط سخت چشمش به نیمکت باشد. امیدوارم پرسپولیس بتواند بازیکن قوی جذب کند تا د مسابقات با قدرت بیشتر به میدان برود. هیچ چیزی از ارزش‌های پرسپولیس کم نشد. این تیم از حریف خود پیش افتاد و موقعیت‌های زیادی هم داشت اما الریان از موقعیت‌های خود بهتر استفاده کرد.
پیشکسوت پرسپولیس در مورد اینکه به نظر می‌رسد سرخپوشان بعد از زدن گل اول سیر شدند و رو به بازی نمایشی آوردند، گفت:‌ بازیکنان باید با تجربه بازی کنند و چنین رفتاری نداشته باشند. برانکو و کریم باقری صد در صد این مسئله را گوشزد کردند. حال و هوای بازی گاهی بازیکن را از شرایط عادی دور می‌کند و دقت آنها را پائیین می‌آورد. باز هم می‌گویم مقابل تیم‌های عربی باید مثل خودشان بازی کرد و وقتی پیش افتادید با به حرکت در آوردن توپ و وقت تلف کردن کار را پیش برد. امیدوارم در ورزشگاه آزادی الریان را شکست دهیم. فوتبال همین است.
شاهرودی در مورد اینکه آیا بازیکنان پرسپولیس خسته به نظر نمی‌رسیدند، اظهار داشت: دست برانکو باید بازی باشد. اگر بازیکن روی نیمکت داشته باشید در مقاطعی به برخی بازیکنان استراحت می‌دهید. امیدوارم بازیکنان خوب و قابل قبولی برای پرسپولیس خریداری شود تا تیم در آینده مشکلی از این بابت نداشته باشد.
وی در پایان، گفت: باز هم به بازیکنان پرسپولیس خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم تیم در مسابقات آینده نتایج خوبی کسب کند.
انتهای پیام/فارس
چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۲۷
کد مطلب: 437511
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *